Mobil eksperten Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hei.. Jeg går rett på sak.. Er det umulig å høre på MP3 med flippen lukket? Jeg vil gjerne ha flippen på, siden den er en liten beskytter slik at jeg ikke får striper på skjermen.. Så noen som vet om jeg kan høre på MP3 med flippen lukket når jeg har mobilen i lommen.. Takker for alle svar :smile: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Ja, det er fullt mulig! Bruker det selv ofte jeg... Edit: Uansett, du har jo en P800 (det står det i signaturen din i hvert fall), det hadde ikke tatt mer enn to minutter å finne ut om det gikk an... :wink: Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Det varierer litt for ulike firmware versjoner. For meg funket det å høre på mp3 og så lukke flippen uten at avspillingen stoppet, men det går ikke for alle. Men det finnes mp3 programmer for "flipp lukket" modus, du finner dem på www.my-symbian.com Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Min spiller helt til _jeg_ ber den om å stoppe, samme om du åpner eller lukker flippen... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Går det også an å høre med flippen lukket hvis jeg oppgraderer til den nyeste firmware versjonen? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Uansett hva du gjør, bare ikke trykker på stopp, eller slår av telefonen vil musikken fortsette å spille. Samme om headsett er tilkoblet eller ikke... Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 tadcomp: nei det er ikke sånn på alle P800'er... varierer for hvilken firmware versjon man har. jeg husker ikke hvilken jeg hadde.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jaja, fornøyd med min i hvert fall. Har R2D Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Jaggu funka den når jeg tok flippen igjen :oops: Jeg er så vant at alt går vekk, og menyen for flipp lukket kommer frem når jeg tar den igjen.. Skulle nok ha letet litt til. Takker i allefall for alle svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå