swb Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Morn! Jeg skal kjøpe meg ny bærbar pc og tenkte at jeg trengte litt hjelp, siden jeg ikke har mye peil på innmaten i pc'er og slikk ;D Jeg skal ha en bærbar pc hvor jeg kan gjøre en del greier: spille dagens spill på helt ålreit grafikk, redigere HD-video og bilder, se film. En all-round pc som faktisk kan gjøre noe. Jeg ligger i en prisklasse på rundt 8000 kr (+/- 500) og har sett ut: Acer Aspire 7750G Multicom Xishan W170 Asus N55SF Hvilken gir mest for pengene? Er det andre som yter like bra (til mitt formål) og er billigere? Jeg tenker også på å putte på SSD-disk, men er det verdt det??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Asusen uten tvil! For min del er ikke PC brukerens lengre uten SSD, så anbefaler det vist du ikke har behov for mye internt lagring. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Retningslinjene: Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg