LeiNstEr Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hei Jeg har nå endelig innsett at Battlefield 3 aldri vil bli å finne på Steam (i alle fall ikke før release), og etter den nye traileren som ble vist på Gamescom tidligere i dag bestemte jeg meg for at jeg ville forhåndsbestille spillet på Origin. Jeg vil helst ha spillet på Origin, da dette er den eneste måten for meg å få 48 timer head start på betaen i september (har heller ikke Medal of Honor Limited Edition som også gir samme bonus). Problemet er at uansett hva jeg gjør, om jeg bestiller fra den amerikanske eller norske butikken, om jeg bruker kort eller PayPal, eller om jeg får noen andre til å kjøpe det for meg, får jeg alltid opp meldingen "Betalingsautensisjon mislyktes" / "Payment authorization failed". Jeg snakket med EA support i over en time, men de kunne ikke hjelpe meg de heller. Er det noen andre som har liknende problemer, og er det eventuelt noen muligheter for å fikse det? Lenke til kommentar
Stigus Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Har samme problem :S Snakka litt med support jeg å, men de bare sa at dette var et problem som mange hadde.. Prøvde med et Visa kort jeg da ^^ Ingen som har funnet noen løsning på dette? xD Etter den siste heftige traileren er jeg villig til å gjøre en del for å kunne sikre meg en plass i den tidlige betaen! Lenke til kommentar
LeiNstEr Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Har nå også funnet ut at problemet ikke gjelder kun BF3, men også alle andre spill på Origin. Ingen som har liknende problemer? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Har nå også funnet ut at problemet ikke gjelder kun BF3, men også alle andre spill på Origin. Ingen som har liknende problemer? Forhåndsbestillte Star Wars: Old Republic via Origin. Fungerte knirkefritt. Lenke til kommentar
Oda Nobunaga Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Eg har veldig lyst og kjøpe Battlefield 3 på Origin eg og. Men eg tenkte at da kanskje var bedre med og kjøpe fra CDON.com, siden eg har ikkje hatt noen dårlige opplevelser med dem. Men ein ting eg ikkje finner ut, er om "Back to Karkand" følger med visst eg kjøper det fra fks. CDON.com. Eg kan ikkje finne noen informasjon om da! Kan noen hjelpe meg? (Data version). Btw! Synd og høyre om problemene du har fått på Origin, broderen min skulle også gjere da. Men han seier da samme som dere, at han fikk store problemer, og måtte ringe. Skal PM dere eller sei ifrå i forumet her, visst eg høyrer noe nytt av infromasjon på den fronten, håper eg kan sjå deg på BF3! GL m8! & HF visst du greier og fikse da, da kommer du 42 timer før meg Lenke til kommentar
Oda Nobunaga Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Fant ut i dag at vi må kanskje vudere kjøpet av BF3 på data. På grunn av ein liten ting. Les 2. På denne linken: http://eula.dm.origin.com/en_US.html Det er dette som står der: DetConsent to Collection and Use of Data. You agree that EA may collect, use, store and transmit technical and related information that identifies your computer (including the Internet Protocol Address), operating system, Application usage (including but not limited to successful installation and/or removal), software, software usage and peripheral hardware, that may be gathered periodically to facilitate the provision of software updates, dynamically served content, product support and other services to you, including online services. EA may also use this information combined with personal information for marketing purposes and to improve our products and services. We may also share that data with our third party service providers in a form that does not personally identify you. IF YOU DO NOT WANT EA TO COLLECT, USE, STORE, TRANSMIT OR DISPLAY THE DATA DESCRIBED IN THIS SECTION, PLEASE DO NOT INSTALL OR USE THE APPLICATION. This and all other data provided to EA and/or collected by EA in connection with your installation and use of this Application is collected, used, stored and transmitted in accordance with EA’s Privacy Policy located at www.ea.com. To the extent that anything in this section conflicts with the terms of EA’s Privacy Policy, the terms of the Privacy Policy shall control. Dette betyr at Origin kan samle all informasjon på data'en din, inkludert ka ting du har i pc'en til IP-adressen. Men da høyres kanskje ikkje så gale ut, siden dette blir brukt til og gjere da bedre. Men da som er skummelt her, er at dei kan gje den informasjonen til hvem dei måtte ønske, dei kan gje da til terrorister for alt vi veit. Eller nabo'en din som stirrer på deg med sultne øyner hver dag. Så vi bør kanskje VUDERE om vi skal kjøpe da på data. Eg har lyst, men etter dette blei eg veldig usikker. Siden eg vil ha litt privat liv personlig. Da e jo grunnen til at vi i da heile tatt prøver og forhindre hackara for og komme inn i pc'en din, og at vi prøver og skaffe da beste anti virus programet vi kan skaffe. Dette blei tatt ut av "Origin End User License Agreement" (Da som ingen leser). Så visst du skal kjøpe da, så må du tenke litt her. Lenke til kommentar
LeiNstEr Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Har hørt litt om det styret med EULAen, ja. Men BF3 skal spilles uansett! xD Ser forresten ut som problemet med kjøp er borte. Etter Origin updaten som kom for noen dager siden fikk jeg i alle fall forhåndsbestilt BF3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå