greygenic Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Dette er tråden for de som er programmeringsinteresserte, og som bor i Trondheim! Ønsker du å finne andre som også er interessert i det å programmere? Er du lei av å måtte spise pizza, drikke ØL, sparke ball (!), og ellers reise halve byen rundt, bare for å tvangssosialisere, så du kan finne venner (jenter/gutter) med samme interesse? Vel, uansett, da er du kommet på riktig sted! Selv er jeg interessert i alt fra C/C++ til PHP, og det finnes ikke noe mer morsomt enn å lære nye ting, bygge nye kule programmer, og ellers ha det morro med likesinnede! Jeg er selv 24 år, gutt, bodd i Trondheim i 2 1/2 år, går dataingeniør, og ellers vennlig, utadvendt og blid av meg (jeg er også motorsykkelfrelst!). Alle som er interesserte, er selvsagt velkomne til å både ta kontakt via PM, eller å skrive innlegg i tråden. Her kan vi diskutere og drøfte det meste, og det er plass til alle, både nybegynnere og eksperter! Endret 17. august 2011 av greygenic Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hva mener du med dataingeniør? Altså, hvilken linje/skole går du? Selv går jeg Datateknikk ved NTNU, som er siving/master. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Er født og oppvokst i Trondheim, men studerer Artificial Intelligence and robotics ved Aberystwyth university i Wales og skal starte 3. året mitt nå i slutten av september. er ikke så mye i Trondheim på samme tid som de som studerer der da jeg er nede i Wales, har også sånn smått starta å jobbe på hovedoppgave og når den er ferdig spekulert og jeg har noe hardware på pulten min så kommer det sikkert en worklog på forumet Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Hva mener du med dataingeniør? Altså, hvilken linje/skole går du? Jeg går dataingeniør ved HIST, jeg begynte der nå i høst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå