Gå til innhold

Er du interessert i programmering, og bor i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Dette er tråden for de som er programmeringsinteresserte, og som bor i Trondheim!

Ønsker du å finne andre som også er interessert i det å programmere? Er du lei av å måtte spise pizza, drikke ØL, sparke ball (!), og ellers reise halve byen rundt, bare for å tvangssosialisere, så du kan finne venner (jenter/gutter) med samme interesse?

Vel, uansett, da er du kommet på riktig sted!

Selv er jeg interessert i alt fra C/C++ til PHP, og det finnes ikke noe mer morsomt enn å lære nye ting, bygge nye kule programmer, og ellers ha det morro med likesinnede!

Jeg er selv 24 år, gutt, bodd i Trondheim i 2 1/2 år, går dataingeniør, og ellers vennlig, utadvendt og blid av meg (jeg er også motorsykkelfrelst!).

Alle som er interesserte, er selvsagt velkomne til å både ta kontakt via PM, eller å skrive innlegg i tråden.

Her kan vi diskutere og drøfte det meste, og det er plass til alle, både nybegynnere og eksperter!

Endret av greygenic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er født og oppvokst i Trondheim, men studerer Artificial Intelligence and robotics ved Aberystwyth university i Wales og skal starte 3. året mitt nå i slutten av september.

er ikke så mye i Trondheim på samme tid som de som studerer der da jeg er nede i Wales, har også sånn smått starta å jobbe på hovedoppgave og når den er ferdig spekulert og jeg har noe hardware på pulten min så kommer det sikkert en worklog på forumet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...