J. Verlander Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Har tenkt å kjøpe et 6970 kort mens jeg er I USA, men det eneste kortet de har fysisk I butikken et Diamond HD6970. Jeg lurer da på om det er noe forskjel på det kortet og europeiske kort? Om det vil passe til våre systemer? Link: http://www.frys.com/product/6490932?site=sr:SEARCH:MAIN_RSLT_PG Takk for svar Beklager for skrivefeil etc, skriver fra tlf Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Forskjellen kan være kjøler, hva du får med i esken men aller viktigst til at jeg SKYR handel av hardware i USA er garanti. Her til lands får du 5 års REKLAMASJONSRETT om kortet ryker, og dagens hardware ryker oftere enn før så jeg tør ikke å handle noe fra utlandet om jeg ikke får tak i det spesifikke produktet her hjemme. Har amerikansk strømforsyning, men den kan jeg leve med da jeg har ikke opplevd noen døde PSUer forutenom Q-Tec på lang tid. Men nei, ingenting i veien for å kjøpe hardware i Uniten Bløff for å se sette det i din maskin her til lands. PCI Ekspress er PCI Ekspress og det samme er ATX standarden, om det er i USA, Europa, Asia, Månen eller hvor som helst, så er det akkurat det samme. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Ok, takk for svar, har hatt et en god del skjermkort uten at noe har skjedd ned dem, og hvis det skjer noe med det kjøper jeg bare nytt. Da blir det innkjøp i morgen Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Det ble til slutt et EVGA GTX580 til den nette sum av 2500 NOK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå