Majjan Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Pølse og pølsevev i Köln. Les hele saken Lenke til kommentar
Mysil_Bergsprekk Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Dette er bra lese stoff! Lykketil videre! Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Virker som dere er mer interessert i å skrive om hva dere spiser en selve spillene og pressekonferansene. Vil jeg lese om mat så leser jeg på en matblogg! Lenke til kommentar
onemore_InnleggNO Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Synnes dere burde begynne å gi terningkast på alle de stedene dere spiser når dere er ute å reiser, synnes det er trivlig at dere skriver om mat å. Endret 17. august 2011 av onemore_InnleggNO Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Som kUa sier, dette er jo matblogg-stoff. Begynner Gamer å bli som IT-avisen når det kommer til tullete artikler? Endret 17. august 2011 av Borgelin Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det er jo reisebrev for pokker. Er jo bare koselig å lese hva de gjør de forskjellige dagene og se hva de holder på med. Gå på en matblogg dere som vil det, dere må skjønne såpass at dette er for å se hva de har gjort gjennom dagen... 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Artikler om hva de ser får vi senere, alt matprat er noe jeg vil kalle en gammel tradisjon som er like fornøyelig å leste hver gang. 1 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Flott å se at dere promoterer matvett blant norske gutter. Det er bare tullinger som spiser frukt, grønnsaker, salat og drikker vann. Hvem er vel interessert i å se hvilke spill de har i 2084... Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det er jo reisebrev for pokker. Er jo bare koselig å lese hva de gjør de forskjellige dagene og se hva de holder på med. Gå på en matblogg dere som vil det, dere må skjønne såpass at dette er for å se hva de har gjort gjennom dagen... Artikler om hva de ser får vi senere, alt matprat er noe jeg vil kalle en gammel tradisjon som er like fornøyelig å leste hver gang. Quoted for truth! Strålende lesning, jeg liker disse lettbente reisebrevene som bidrar til å øke stemningen rundt disse messene. Og som Runarbs sier, det har blitt en tradisjon å høre om hva våre kjære skribenter stapper i brødskuffen sin mens de haster avgårde fra sted til sted. Keep it coming, så får artikklene som omhandler spill og nyheter komme når de kommer. Jeg koser meg veldig med disse brevene. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Dei som syter over denne "matbloggen" har tydeligvis aldri lest tidlegare reisebrev frå Gamer.no-gjengen. Det kjem jo utfyllande artiklar etter kvart om stort sett alt gaming-relatert dei har fått med seg på messene. Reisebreva er, som enkelte kanskje har klart å tolke ut i frå namnet, wait for it... reisebrev! Det er mange av oss som set pris på å lese om kva desse stakkarane må gjennom for å gi oss ein haug med nye artiklar. Ingen tvingar dykk til å lese reisebreva. (Om nokon faktisk tvingar deg til å lese dei bør du vurdere å kontakte barnevernet, eventuelt krigsdomstolen i Haag.) men du skal ikke se bort fra at når vi reiser herfra så henger det en flott lås med Lasse + Marius risset inn i metallet. Det bør dukke opp eit bilete i siste reisebrev av ein rosa hengelås med det rissa inn. "L + M" går til nød om dei ikkje har store nok rosa hengelåsar. Endret 17. august 2011 av Einride 1 Lenke til kommentar
the0bald Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Må si meg enig med Einride her, reisebrev om hva gutta spiser har jo vært standard ganske lenge nå. Skjerpings. 1 Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Gamer har alltid skrevet "matblogger" fra messer. Hadde ikke vært messetid uten matblogg på Gamer.no Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Scrollet nedover førstesiden da jeg fikk se et bilde av mat. "Se her ja, matbloggen er tilbake!" Liker disse reisebrevene, de gir et innblikk i kulissene og er alltid fornøyelige å lese. Endret 17. august 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Reisebrev uten mat er "uhørt" Det ville nok kommet mange flere "klager" om mat bloggen uteble ... Ellers ett utmerket reisebrev, keep up the good work som det heter på "godt norsk" Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Håhå, elsker disse reisebrevene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå