Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Har sett at det fins en lignende tråd for Samsung Galaxy S II, og finner ikke noe lignende tråd for oss iPhone-lovers! Så her er den, den store iPhone tråden, gjelder for alle modeller Her kan alt diskuteres: - Erfaringer (fornøyd med din iPhone/misfornøyd, hvorfor?) - Modeller - iOS oppdateringer (for øyeblikket 4.3, snart kommer iOS 5.0!!) - Batteri levetid - iPhone deler - Apps (favoritt apps/ anbefalte apps) - Og alle spørsmål som har med iPhone å gjøre! Jeg personlig har iPhone 4, og jeg elsker den! Meget fornøyd, liker forøvrig at det nye operativsystemet iOS 5.0 gjør det mulig å synkronisere enheten uten PC! Noe jeg syntes var en stor ulempe med iPhone, nå blir det altså slutt med den avhengigheten til iTunes. Les mer om det nye operativsystemet her Hørt rykter om den blir tilgjengelig fra 7.september??? Har dessverre vært så uheldig at jeg klarte å knuse glasset på baksiden av min iPhone. (The back/rear panel) Vet at jeg kan sende den inn til Apple Norway og få helt ny telefon til 2000kr, men syns egentlig det er latterlig å bruke så mye penger på det. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en orginal bakdel på nettet, slik a jeg kan reparere den selv? Vet jeg mister garantien, men det får gåå Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 *host* Beklager å ødelegge gleden, men … tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg