Howiey Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Eg har koblet data,en til tv,en og får bare svart/hvit på tv-skjermen. Hvordan fikser eg det? Dere må bare spørre om ting og tang, eg vet ikke hvordan eg skal beskrive problemet. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Har du ATI kort??? Da må du investere i en litt dyrere kabel som monster eller lignende for ATI kort er veldig kresne akkurat der, hvertfall hvis du har litt lengde på kabelen... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 De vanligste feilene som gir svart/hvit bilde er: - Skjermkort ikke stilt til PAL. - Bruker s-videokabel med overgang til scart på TV som ikke støtter s-video. - Bruker s-videokabel med overgang til scart og ikke stille TV til å bruke s-videosignal på scartinngangen. - Bruker s-videokabel med overgang til scart på feil scartkontakt (hvis TV har 2 eller 3 scart er det ofte bare 1 som støtter s-video). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå