del_diablo Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Det at alle verdens hunderaser stammer fra noen enkeltstående hunderaser, viser at det er slik. Så hvorfor kan jeg ikke ha barn med ei tispe da? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Så to raser kan skape fem, seks, sju, åtte, ni eller ti nye raser? Det at alle verdens hunderaser stammer fra noen enkeltstående hunderaser, viser at det er slik. Så hvorfor kan jeg ikke ha barn med ei tispe da? Fordi du ikke er en hund. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Så to raser kan skape fem, seks, sju, åtte, ni eller ti nye raser? Det at alle verdens hunderaser stammer fra noen enkeltstående hunderaser, viser at det er slik. Så hvorfor kan jeg ikke ha barn med ei tispe da? Fordi du ikke er en hund. Hvorfor er jeg ikke en hund, og hvorfor er hunden ikke et menneske da? Lenke til kommentar
delfin Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hvilke raser startet man å krysse med for å få alle verdens hunderaser? Canus Lupus Lupus og.. Canus Lupus Lupus? Du må gjerne utdype denne "teorien" din... Hvilken to Canus, Homo eller Felis raser som var de to første er ukjent, da man stadig finner eldre og eldre fosiler. Er ikke Felis...katt? På wikipedia står det at alle hunder stammer fra Canis Lupus Lupus, eller ulv. Har du noe mer informasjon om dette? Nytt for meg.. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Så to raser kan skape fem, seks, sju, åtte, ni eller ti nye raser? Det at alle verdens hunderaser stammer fra noen enkeltstående hunderaser, viser at det er slik. Så hvorfor kan jeg ikke ha barn med ei tispe da? Fordi du ikke er en hund. Hvorfor er jeg ikke en hund.. Fordi din far ikke er hund Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Så to raser kan skape fem, seks, sju, åtte, ni eller ti nye raser? Det at alle verdens hunderaser stammer fra noen enkeltstående hunderaser, viser at det er slik. Så hvorfor kan jeg ikke ha barn med ei tispe da? Fordi du ikke er en hund. Hvorfor er jeg ikke en hund.. Fordi din far ikke er hund Hvorfor er ikke faren hans en hund? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvilke raser startet man å krysse med for å få alle verdens hunderaser? Canus Lupus Lupus og.. Canus Lupus Lupus? Du må gjerne utdype denne "teorien" din... Hvilken to Canus, Homo eller Felis raser som var de to første er ukjent, da man stadig finner eldre og eldre fosiler. Er ikke Felis...katt? På wikipedia står det at alle hunder stammer fra Canis Lupus Lupus, eller ulv. Har du noe mer informasjon om dette? Nytt for meg.. Hvilken to hunde, menneske eller katte raser som var de to første er ukjent, da man stadig finner eldre og eldre fosiler. At alle hunderaser du ser stammer fra et par vilhunderaser (ulver) er riktig. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvilke raser startet man å krysse med for å få alle verdens hunderaser? Canus Lupus Lupus og.. Canus Lupus Lupus? Du må gjerne utdype denne "teorien" din... Hvilken to Canus, Homo eller Felis raser som var de to første er ukjent, da man stadig finner eldre og eldre fosiler. Er ikke Felis...katt? På wikipedia står det at alle hunder stammer fra Canis Lupus Lupus, eller ulv. Har du noe mer informasjon om dette? Nytt for meg.. Hvilken to hunde, menneske eller katte raser som var de to første er ukjent, da man stadig finner eldre og eldre fosiler. At alle hunderaser du ser stammer fra et par vilhunderaser (ulver) er riktig. Hvorfor er ikke "Canis Familiaris" "Felis catus"? Og hvorfor er ingen av delene Sus scrofa domesticus? Lenke til kommentar
delfin Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvilke raser startet man å krysse med for å få alle verdens hunderaser? Canus Lupus Lupus og.. Canus Lupus Lupus? Du må gjerne utdype denne "teorien" din... Hvilken to Canus, Homo eller Felis raser som var de to første er ukjent, da man stadig finner eldre og eldre fosiler. Er ikke Felis...katt? På wikipedia står det at alle hunder stammer fra Canis Lupus Lupus, eller ulv. Har du noe mer informasjon om dette? Nytt for meg.. Hvilken to hunde, menneske eller katte raser som var de to første er ukjent, da man stadig finner eldre og eldre fosiler. At alle hunderaser du ser stammer fra et par vilhunderaser (ulver) er riktig. Da kan du forklare hvordan vi har kommet fra ulv+ulv til labradoodle uten evolusjon? 2 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 At alle hunderaser du ser stammer fra et par vilhunderaser (ulver) er riktig. Da kan du forklare hvordan vi har kommet fra ulv+ulv til labradoodle uten evolusjon? Yes, this!! Lenke til kommentar
IHS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 At alle hunderaser du ser stammer fra et par vilhunderaser (ulver) er riktig. Da kan du forklare hvordan vi har kommet fra ulv+ulv til labradoodle uten evolusjon? Yes, this!! Gjennom en rekke helt ordinære rasekryssninger. Det hele begynnte med to vilhund (ulv) raser. Eksempel: Kryser du en labrador med en puddel får du en labradoodle. Labradoodle Lenke til kommentar
delfin Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Hahahah... seriøst IHS? Du bare hoppet over mitt spørsmål og krysset en puddel og en labrador...? Jeg vil vite hvordan du kommer dit fra to ulver. Edit: Du kan for enkelhets skyld forklare hvordan man får en puddel fra to ulver uten at det foregår evolusjon. Endret 4. september 2011 av pifler 2 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Spørsmål til IHS: Skapte Gud bare prototyper av hver art? Skapte han én type menneske, én type hund og så videre? Du har nevnt at Gud skapte et eksemplar av mann og kvinne, dersom jeg forstår det rett(?) og at disse skal ha skapt alle variasjonene av ulike mennesker. Eller skapte han absolutt alle ulike typene samtidig? Hvordan så de første menneskene ut? Prototypen? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hahahah... seriøst IHS? Du bare hoppet over mitt spørsmål og krysset en puddel og en labrador...? Jeg vil vite hvordan du kommer dit fra to ulver. Edit: Du kan for enkelhets skyld forklare hvordan man får en puddel fra to ulver uten at det foregår evolusjon. Å vise deg alle bildene tilbake til de opprinnelige villhundene (ulvene) er unødvendig. Saken taler for seg selv. At du tror helt ordinær rasekryssning er evolusjon, er ditt problem. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 ... Hvorfor kan vi ikke i dag krysse to ulver og få en puddel? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvorfor kan vi ikke i dag krysse to ulver og få en puddel? Det måtte flere kryssninger til for at to villhunder (ulver) skulle bli til dagens puddel. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Spørsmål til IHS: Skapte Gud bare prototyper av hver art? Skapte han én type menneske, én type hund og så videre? Det må ha begynnt med to forskjellige hunderaser for at alle de hunderasene du i dag ser, skulle kunne bli til. Det samme gjelder for alle andre dyr. Altså ikke én type men to. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Spørsmål til IHS: Skapte Gud bare prototyper av hver art? Skapte han én type menneske, én type hund og så videre? Det må ha begynnt med to forskjellige hunderaser for at alle de hunderasene du i dag ser, skulle kunne bli til. Det samme gjelder for alle andre dyr. Altså ikke én type men to. Så når Gud skapte mennesket, kan man si at han skapte Adam og Eva, Hans og Grete? Og at Adam og Eva, hadde sex og fikk barn med hverandre, og at Hans og Grete gjorde det, og at Hans hadde sex med Eva, og og Grete med Adam og så videre, og at resultatet ble alle de historiske "menneskerasene" (som du kaller det) som har levd på jorda? Endret 4. september 2011 av turbonello Lenke til kommentar
IHS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvorfor det? Samme som Rubiks kube, jo flere vridninger jo flere farge kombinasjoner, men altid en kube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå