peacee Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 hei, sentral låsen på min mercedes-bens c180 har dårlig rekkevidde. vet ikke hvorfor men den fungerer kun hvis jeg peker den mot speile med en 10cm rekkevidde. er veldig slitsomt. noen som har noen ideer om hva det kan være? eller hva jeg må gjøre for å fikse det ? takker for svar Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Tror ikke du hadde trengt to tråder for samme bil. Du har prøvd å bytte batteri? Ang vinduet kan det være dårlig kobling på noen ledninger. Det er ingen sikringer som har gått? Lenke til kommentar
peacee Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 hehe tenkte ikke på det men uansett ja har byttet batteri i nøkkelen men er ikke det som er problemet. skal titte på sikringene i morgen, men hvis det ikke er det hvor bør jeg lete etter dårlig kobling isåfall? Lenke til kommentar
peacee Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Ingen som har noe peiling? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Først og fremst; det staves sentrallås Hvor gammel er bilen din ? På min mercedes (eldre modell) bruker låsen lufttrykk for å låse de andre dørene. Denne er ødelagt, og jeg mistenker at en av kablene har falt av festet. Lenke til kommentar
peacee Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Det er en 96 modell. Hvor er di kablene i festet? å lufttrykk? Noe jeg kan fikse? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Min er mye eldre enn din. Tror ikke de brukte lufttrykk på midten av nittitallet Sorry Lenke til kommentar
peacee Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Hehe okei ;D så ledningene da noen ideer hvor di kan Hæ dårlig kontakt eller røket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå