jeanette roger Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 RAIN GREY Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ja, her var det skikkelig norsk sommervær Litt overdrevet, men effekten er upåklagelig Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Tusen takk , Wasco...ja måtte jo gjøre noe mere ut av det grå bilde,sort hvit,var en utfordring...så får prøve videre i dag,men ble litt fornøyd m det filtere,typisk norsk sommer vær...vert mye regn i år,litt mye synes jeg.. håpe det blir en fin etter sommer og nydelige farger i høst..ønsker deg en fin dag,smil Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Dette liker jeg godt - ikke været, men bildet! Trenger vel ikke si så mye mer - bildet sier alt - fint komponert og fint tenkt! 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Fin effekt du har fått til her ( går ut i fra at det ikke er ekte regn). Bra komposisjon med alle åsene bakover i bildet. De bakerste virker noe kornete, men det er kanskje et resultat av effekten? Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Tusen takk Reugen og Erik,ja det er kornete der m vilje,og ja det er strie efekt som er lagt på til slutt ,hyggelig dere likte det,det ble noen timer jobb for meg og da hyggelig høre at det var noe bra og på rett vei...tusen takk for oppmuntringen.. ønsker dere en fortsatt god dag smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg