Tastatur Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hei. På min HTC desire har jeg fått en ganske synlig ripe, som har samme farge som døde pixler, sånn grønn/rosa. Ripen er på ca 3 cm, og synes ganske godt på noe hvit. Er dette døde pixler? Etter tildigere erfaring så er døde pixler bare en liten prikk, men her er det en lang ripe. Dekkes dette av garantien, hvis det er døde pixler? Lenke til kommentar
delfin Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Det er nok bare lysbrytingen i ripene i skjermen som gir denne effekten. Umulig å si noe mer uten mer info eller et bilde. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Kan det være at selve displayet er knust? Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Tviler sterkt på at skjermen er knust. Når jeg har på tastelåsen, så ser jeg at jeg har et par riper, men hvis det ikke er døde pixler, hvorfor er det ikke sånn farge på de andre ripene? Jeg skrev at ripen var grønn/rosa, det er feil, den er blå, og hvis jeg flytter telefonen til en anen vinkel, er den veldig lysegul. Lenke til kommentar
SnappleApple Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Har du hatt en nøkkel i lomma sammen med telefonen eller liknende? Kan hende at den ble utsatt for et ganske press på skjermen og pixlene under. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Nei, det har jeg ikke. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Se om den endrer farge etter hva du viser på skjermen. Er den helt rett? Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Har jeg noe annet på skjermen synes den nesten ikke, mest på noe veldig lyst. Hvis du mener om linjen er 90 grader, så nei - den går på skrå. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Har jeg noe annet på skjermen synes den nesten ikke, mest på noe veldig lyst. Hvis du mener om linjen er 90 grader, så nei - den går på skrå. Det er en ripe... Lenke til kommentar
Luffy1337 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Hei. Vanskelig å si 100% uten å ha sett dette men det høres ut som en ripe i glasset, fargen du beskriver kan være glasset der ripen er, samme som du ser på brudd punktet på ett knust glass. Dette dekkes som regel ikke av garanti viss du ikke har slik elkjøp forsikring eller lignende. Endret 23. august 2011 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå