HamiltonII Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Siden jeg ikke kommer videre i prossesor klokking før jeg har ny strømforsyning har jeg nå kastet meg over grafikkortet :-) Standard settings er 250/230 jeg klarer 290/275 Er dette forsvarlig? Tenker på varme etc. Lenke til kommentar
jalle_kalle_balle_skalle Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 vis du legger diger kebab som jeg lage jævla bili i shærmkorte blir den jævla kall og du kan kloke till 10360 det har jei jortt Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jasså? kan du ta screenshot av resultatene?? Lenke til kommentar
jalle_kalle_balle_skalle Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 http://www.konge.biz/bra1.bmp Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 sikker på at konge.biz er din egen side?? eller kansje noen har hosta det opp for det skulle ikke ha tatt med resten av skjembildet ditt da? og uansett så er jo ikke tallene like... Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg har et Radeon 9800 pro den kan man vel overklokke litt eller? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har et Radeon 9800 pro den kan man vel overklokke litt eller? Vil ikkje si at det er nødvendig å klokke dette kortet no stort siden det er ett mega korte fra før :smile: men om du vil presse det max versgo 8) Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Ser ikke pointet med å klokke et 9800pro nå... heller gjøre det når det evt blir nødvendig... om en gjør det bare for å skaffe seg briefe score i 3dmark så jah... vel vel... Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har et Radeon 9800 pro den kan man vel overklokke litt eller? Vil ikkje si at det er nødvendig å klokke dette kortet no stort siden det er ett mega korte fra før :smile: men om du vil presse det max versgo 8) Ser ikke pointet med å klokke et 9800pro nå... heller gjøre det når det evt blir nødvendig... om en gjør det bare for å skaffe seg briefe score i 3dmark så jah... vel vel... Unnskyld meg, Mala, men hvis du ikke ser poenget i å overklokke ett 9800Pro, hva mener du er verdt å overklokke da? Og til Darth Godo og... hva mener du er verdt og overklokke?? Veit ikke om dere har sett det jeg, men siden dere er inne og kikker på og skriver i forumet til, er faktisk OVERKLOKKING!!!! Og hovedprinsippet til en overklokker?? jo det er å presse alt utstyr til siste Mhz for å oppnå bedre ytelse.. Og hvis dere mener det at det er unødvendig, hva gjør dere da her på overklokking.no forumet?? Bare ett lite hint neste gang dere svarer:"Det er ikke nødvendig å overklokke..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå