andnet Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Jeg ønsker å koble TV`en til PC uten å ha fysisk kabel mellom dem. -overføre/se filmer fra PC -få internett(web surfing/streaming) på TV uten at PC er på (altså ikke gjennom PC) -duplikere bildet fra PC skjerm til TV (hva man normalt sett gjør med VGA/HDMI kabel. -med eller uten harddisk/intern lagring Er det noen mediabokser som inneholder disse egenskapene? lar de 2 siste punkte seg gjøre i en og samme boks, eller må det fysisk kabel mellom PC-TV for å få PC bildet på TV skjermen? Endret 16. august 2011 av andnet Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Anbefaler Xtreamer media bokser. Helt enestående produkter. Det fins med og uten HDD mulighet. Så å si alle media spillere benytter kabel, om du vil ha trådløst må du som regel kjøpe et WiFi dongle. Men jeg tror det skal fins noen med innebygget WiFi. Kan også se på Popcorn Hour sine spillere, de tilbyr WiFi Dongle. Endret 17. august 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
RuneKO Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Anbefaler Xtreamer media bokser. Helt enestående produkter. Det fins med og uten HDD mulighet. Så å si alle media spillere benytter kabel, om du vil ha trådløst må du som regel kjøpe et WiFi dongle. Men jeg tror det skal fins noen med innebygget WiFi. Kan også se på Popcorn Hour sine spillere, de tilbyr WiFi Dongle. Jeg har tenkt en stund på å kjøpe meg popcorn hour c-200. Vet du noe om hvem som er best av den og Xtreamer? Formålet skal være å spille filmer/musikk. Vil også at den skal kunne lese .sub eller .srt filer så jeg får undertekst på filmene jeg streamer. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Jeg har tenkt en stund på å kjøpe meg popcorn hour c-200. Vet du noe om hvem som er best av den og Xtreamer? Formålet skal være å spille filmer/musikk. Vil også at den skal kunne lese .sub eller .srt filer så jeg får undertekst på filmene jeg streamer. Spørs hva du ønsker, og hva du vil bruke den til. C-200 er ganske overkill dersom det er kunn streaming du vil ha. Den har et HDD plass som også gir mer funksjoner/mulighter, alt dette betaler ekstra for. Jeg personlig ville ikke hatt C-200 (om det er HDD du vil ha), men heller Xtreamer Pro, som er billigere, tar samme video formater, men har bedre audio/lyd formater. Den har blandt annet TrueHD, noe C-200 ikke har. Kan også ta opp video/TV. Et langt bedre produkt i min meining. Det du mulig vil gå glipp av er modding community osv som PopcornHour har, men nå vet jeg ikke hvor opptatt du er av community siden. Xtreamer kommer snart med ny model som heter Prodigy (som jeg venter på) som er veldig fokusert på nett tjenester som streaming av filmer osv. Så om du er opptatt i det, ville jeg ventet til den var tilgjenglig. Hvis ikke så er Pro den å gå for. Igjen, dette er bare min meining. Jeg har eid flere Popcorn maskiner, men må si at Xtreamer er et bedre produkt. Enaste bedre med Popcorn er pga sitt community kommer den med updates nokså regelmessig. Lesing av sub filer klarer alle nyere mediaspillere idag. EDIT Oi! Ser at SideWinder2 har nå kommet ut! Meget prisvennlig! Er faktisk bedre enn Pro (codek/lyd), men tar mindre HDD plass. Endret 9. september 2011 av AvidGamer 1 Lenke til kommentar
RuneKO Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hva syntes folk om d-link boxee box? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå