SaJo Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hei For et par uker siden leverte jeg inn et par Ecco-sko som har gått istykker for tredje gang. De to første gangene løsnet mønsteret fra sålen på høyre sko. Dette var en liten flik som sto og "gapte", og dette ble reparert (limt). Den siste gangen løsnet mønsteret fra sålen på venstre sko, omtrent over hele bredden av skoen og omtrent der skoen bøyer seg mest når man går. Selv om dette ikke har vært på samme sko, er det vel allikevel "samme feil for tredje gang"? Da jeg leverte inn skoene var jeg klar på at jeg ikke ønsker skoene reparert, men ønsker å heve kjøpet. Problemet nå er at jeg har fått beskjed fra butikken om at skoene er ferdig reparert og kan hentes. Hvordan bør jeg forholde meg nå? Skal ned for å snakke med de i morgen, og kommer ikke til å ta imot skoene om de nekter å heve kjøpet. Skoene er forøvrig mindre enn to år gamle. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Saken løste seg overraskende greit. Da jeg kom til butikken ville de først gi meg tilbake skoene ferdig reparert, men etter å ha snakket med to ekspeditører fikk jeg pengene igjen. Bra! Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hvem butikk var dette? Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Mani heter de.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå