Zemeckis Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hei Jeg skal kjøpe meg to Harddisker til min kommende pc.Hvilken merke bør jeg ha til sysmtemdisk(windows og andre prog.) og hvilket merke til lagring(spill,musikk,filma o.s.v),hva anbefallere dere? Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Har du S-ATA på HK? Hvis ja, kjøp en WD Raptor (36,7giga) til systemdisk, og en WD S-ATA 160 Giga til stuff :wink: Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 WD bråker noe forferdelig.. S-ata skal være Seagate 160gb eller 120 8) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Har du S-ATA på HK? Hvis ja, kjøp en WD Raptor (36,7giga) til systemdisk, og en WD S-ATA 160 Giga til stuff :wink: Skal ha Abit NF7-S v2.0 på min kommende pc.Takk for tipsene Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 raptor som os disk vil rocke ja.. og en 160 gig som lagrinsdisk ville vertfall jeg valgt.. og WD støyer da ikke så mye, synes jeg da Lenke til kommentar
Izex Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Western Digital, Seagate og Maxtor funker nok også bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå