Aalton Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det er en X61s. Usikker på når X41 kom ut, men X61-en er vel straks 4 år tror jeg. Derfor er ny PC bestilt :-) For de nysgjerrige så kom x41 ut i 2005 og x61s kom en gang i 2007. Det er utrolig gode modeller dog. VetleAAA; Det hadde vært spennende å lese. Gratulerer så mye med jobben forresten! Lenke til kommentar
RBW Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ser jeg også en X41 på det bildet? Godkjenner! Det er en X61s. Usikker på når X41 kom ut, men X61-en er vel straks 4 år tror jeg. Derfor er ny PC bestilt :-) Da er den i sin beste alder! Er knapt innkjørt. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Legger merke til at den bærbare er på besøk hos YouTube. "Arbeidslyst treng deg på, her skal du motstand finne" – Solan Gundersen 1 Lenke til kommentar
Karlstad Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hvah? Har dere gått over til IBM/Lenovo på laptopene nå? Ser for øvrig ut som dere har fått det flott i de nye lokalene (les: foosball). Oh the memories Lykke til videre, Vetle! Det blir nok to knallår! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Fable er litt forvirret stakkars, han kan ikke noe for det. Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Gratulerer med lærlingeplass;) ta vare på den siden det er en drømmejobb for mange av oss=) Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ved hjelp av en Ubuntu-kommando kalt "screen" Lykke til videre i lærlingetida! Glem alt du har lært om å være sysadmin og lær linuxserver fremfor win server 20** Du lærer nok mye mer disse to årene enn du har lært på resten av videregående Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Flott artikkel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå