Jan Erik Engan Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Idyll Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fortsatt uten nettverk,så måtte ta ett besøk for å få lastet opp ett bilde.Er tilbake så fort nettet er på plass;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Et farge- og detaljerikt bilde. Et riktig gladbilde er det Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 I det romantiske hjørne? Ble jo fint da Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Ikke så mye annet å si enn at det ser koselig ut! Kjekt å se deg her inne igjen, trodde nesten du hadde tatt en "kunstpause" ! Du er savnet! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Et herlig bilde til å bli glad av. Tror det er engelen som gir det lille ekstra. Skulle jeg ha endret noe, så ville det vært å kutte vekk på høyre side - rett til venstre for sekkene med jord. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Veldig koswelig bilde dette Jan Erik. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Her er det bare å stemme i Hallelujakoret Gjennomført med en snert av humor Pirk; Jeg ville klonet vekk den plassekken med plantejord Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 smil smil,der var du,så glad jeg ble,så du har ikke nett,da forstår jeg..håper da alt er bra ellers og ja stemmer i med det de andre skriver,gladbilde,og helt idyll...smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Et farge- og detaljerikt bilde. Et riktig gladbilde er det Takker Så kos ! Takker Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 I det romantiske hjørne? Ble jo fint da Takker...ja lider vel av litt romantikk jeg med..inneimellom Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Ikke så mye annet å si enn at det ser koselig ut! Kjekt å se deg her inne igjen, trodde nesten du hadde tatt en "kunstpause" ! Du er savnet! Takker Nei nettverket mitt brøt sammen,den eneste i borettlaget og de finner ikke ut av det...så er nå i Oslo hos svigers og låner åpne nett da vet du,så om det er fikset når jeg kommer hjem vet jeg ikke??? Et herlig bilde til å bli glad av. Tror det er engelen som gir det lille ekstra. Skulle jeg ha endret noe, så ville det vært å kutte vekk på høyre side - rett til venstre for sekkene med jord. Takker.Ja skulle nok vært noe tettere på høyreside ser jeg Veldig koswelig bilde dette Jan Erik. Takker Endret 17. august 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Her er det bare å stemme i Hallelujakoret Gjennomført med en snert av humor Pirk; Jeg ville klonet vekk den plassekken med plantejord Takker.Ja ser den sekken nå,og har jo sett den før å da,men ble så opptatt og av å fjerne en stolpe midt i bildet att jeg glemte det i farten,for var på besøk i går med pc'n på slep,har ikke nett av enn eller ennaen grunn hjemme og om de finner ut av det gjennstår å se..hvert uten en uke nå,og er nå i Oslo hos svigers Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 smil smil,der var du,så glad jeg ble,så du har ikke nett,da forstår jeg..håper da alt er bra ellers og ja stemmer i med det de andre skriver,gladbilde,og helt idyll...smil Har nett nå,måtte helt til Bøler..hehe...men hjemme er det stått stille en uke nå,og om de finner ut av det gjenstår å se..og kan bli j... dyrt om feilien ligger inne hos meg Men takk for kommentar Sendt deg en melding;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg