Gå til innhold

BK: Idyll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så mye annet å si enn at det ser koselig ut!

Kjekt å se deg her inne igjen, trodde nesten du hadde tatt en "kunstpause" ! Du er savnet! ;)

Takker :thumbup:

Nei nettverket mitt brøt sammen,den eneste i borettlaget og de finner ikke ut av det...så er nå i Oslo hos svigers og låner åpne nett da vet du,så om det er fikset når jeg kommer hjem vet jeg ikke???

Et herlig bilde til å bli glad av. Tror det er engelen som gir det lille ekstra.

Skulle jeg ha endret noe, så ville det vært å kutte vekk på høyre side - rett til venstre for sekkene med jord.

Takker.Ja skulle nok vært noe tettere på høyreside ser jeg :thumbup:

Veldig koswelig bilde dette Jan Erik.

Takker :thumbup:

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Her er det bare å stemme i Hallelujakoret :)

Gjennomført med en snert av humor

Pirk; Jeg ville klonet vekk den plassekken med plantejord

Takker.Ja ser den sekken nå,og har jo sett den før å da,men ble så opptatt og av å fjerne en stolpe midt i bildet att jeg glemte det i farten,for var på besøk i går med pc'n på slep,har ikke nett av enn eller ennaen grunn hjemme og om de finner ut av det gjennstår å se..hvert uten en uke nå,og er nå i Oslo hos svigers :thumbup:

Lenke til kommentar

smil smil,der var du,så glad jeg ble,så du har ikke nett,da forstår jeg..håper da alt er bra ellers og ja stemmer i med det de andre skriver,gladbilde,og helt idyll...smil

Har nett nå,måtte helt til Bøler..hehe...men hjemme er det stått stille en uke nå,og om de finner ut av det gjenstår å se..og kan bli j... dyrt om feilien ligger inne hos meg :thumbdown:

Men takk for kommentar :thumbup:

Sendt deg en melding;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...