Jason P. C. Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Nei, tror jammen jeg må melde meg av igjen, jeg finner ikke mikrofon på pc'en min, ser ut som om man kun kan koble til en ekstert mikrofon, og det har jeg ikke Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Du får vel kjøpt mikrofon hos Biltema for en femtilapp eller så... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Vi har god tid, så se om du klarer å finne en innen vi starter. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvis Jason ikke kan eller det ikke er fullt så kan nok jeg steppe inn. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg kan nok melde meg på jeg også da;) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Skal se om jeg finner en billig mikrofon en dag Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Skal oppdatere listen. Gladnyheter: Jeg har funnet en ny og bedre karaoke-versjon. All American Karaoke – We Are the World - Karaoke Version In the Style of Michael Jackson Edit: Går det fint med backingvokaler? Endret 22. august 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg er med! Har ingen store ønsker om linje å synge, men er ikke flau for å starte ballet om ingen andre melder seg til de første linjene. Når skal dette gjennomføres? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Skal oppdatere listen. Gladnyheter: Jeg har funnet en ny og bedre karaoke-versjon. All American Karaoke – We Are the World - Karaoke Version In the Style of Michael Jackson Edit: Går det fint med backingvokaler? Ikke alle bruker Spotify btw Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg har ikke spotify Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Jeg er med! Har ingen store ønsker om linje å synge, men er ikke flau for å starte ballet om ingen andre melder seg til de første linjene. Når skal dette gjennomføres? Starter neste fase i morgen. Skriver deg opp jeg. Skal oppdatere listen. Gladnyheter: Jeg har funnet en ny og bedre karaoke-versjon. All American Karaoke – We Are the World - Karaoke Version In the Style of Michael Jackson Edit: Går det fint med backingvokaler? Ikke alle bruker Spotify btw Finner den ingen andre plasser. Sawwy! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Uten backingvokaler, og mye bedre. Spotify igjen: Karaoke Pro Band – We Are The World - Karaoke Version In The Style Of USA For Africa Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Starter neste fase i morgen. Skriver deg opp jeg. Jeg vet ikke når opptakene skal starte, men jeg drar utenlands i kveld og kommer tilbake til fredag. Så om man må levere opptak før dette, må du nok stryke meg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Neh, vi setter fristen mandag. Det burde vi klare folkens? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det burde gå, men det avhenger jo av at man får tildelt hvilke linjer som skal synges etterhvert. Jeg antar alle skal synge inn ett refreng hver som blir mikset oppå hverandre for å få korstemningen? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Jeg er frisk og rask, så bruk den tiden dere trenger. Jeg har gjennomsnittlig 61 år igjen av livet mitt. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvilket program bruker dere for å recorde? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Har ikke kommet så langt. Men ta det du har. Om du har lyst på noe semi-profesjonelt, så kan jeg anbefale Audacity. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Åå, så gøy! Elsker sånt. Blir gjerne med å synge hvis dere trenger flere. Tror til og med jeg synger sånn passe rent! Endret 22. august 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg