ShampooMacTavish Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Kunne gått med på å gi penger til radiumhospitalet eller noko sånt. Ellers er det jo fine saker vi har å velje mellom, men det er ekstremt vanskeleg å falle ned på ein. Endret 19. august 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Neste prosjektet vårt kan være denne sangen: :!: :!: 5 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Kunne gått med på å gi penger til radiumhospitalet eller noko sånt. Ellers er det jo fine saker vi har å velje mellom, men det er ekstremt vanskeleg å falle ned på ein. Jeg tenkte å slippe lett unna ved å bruke Røde Kors, nettopp fordi de har en flott betalingstjeneste som ikke trenger en mellommann. Om du klarer å finne slike systemer for andre veldedige prosjekter, så skal jeg gladelig ta en ny avstemning. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) http://www.radiumhospitaletslegater.no/public/category/4 Eller, dette er vel ikke noko slikt, men at de ikkje har spesielt tilrettelagde system synast ikkje eg at skal vere eit hinder mot å gi dei pengar. Endret 20. august 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 http://www.radiumhospitaletslegater.no/public/category/4 Men da trengs det fortsatt en mellommann for å samle inn og telle opp donasjonene. Med mindre vi vil gi i "blinde" og ikke vite hvor mye vi klarte å samle inn totalt (noe som ikke vil motivere folk til å gi). Se for eksempel på hvordan Røde Kors-systemet fungerer for Nerd Aid-innsamlingen: http://www.minaksjon.rodekors.no/start-min-egen-innsamling/afrikas-horn/innsamling.aspx?CollectionId=785 Her kan man se hvor langt man har kommet i forhold til målet, det er lettvint å gi med kreditkort, man kan velge om donasjonen skal vises under fullt navn eller anonymt, og de som driver innsamlingen kan svare på hver enkelt donasjon. En slik interaktivitet vil sikkert motivere folk til å gi mer enn de ville ellers. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Forresten, her er en annen lignende side som organiserer innsamlinger til mange ulike organisasjoner. Men jeg vet ikke om det fungerer eller om det er en pålitelig side da jeg ikke har prøvd denne: http://www.mininnsamling.no/ Men personlig synes jeg Røde Kors er et bra formål. Endret 20. august 2011 av A-Jay Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Men da trengs det fortsatt en mellommann for å samle inn og telle opp donasjonene. Med mindre vi vil gi i "blinde" og ikke vite hvor mye vi klarte å samle inn totalt (noe som ikke vil motivere folk til å gi). Å få til at noen er mellommann burde ikkje vere så vanskeleg. Eg gjer det gjerne eg, for eksempel. Men det verkar jo som om "min innsamling"-sida vil fungere. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 My 2 cents: Fint opplegg med å ville samle inn penger med saken, men tror egentlig ikke det kommer til å bli noen real pengemaskin... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Poenget er vel å ha det moro, så får eventuelle penger komme som en bonus. 7 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Det går som det går. Om vi har flaks får vi litt dekning i media, og da kan jo ting gå riktig bra. Og om det heile blir satt under "siste nyheter"-oppslaget på forumet skal du ikke sjå bort ifrå at vi får inn ein del frå gåvmilde forumsjeler. 1 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Poenget er vel å ha det moro, så får eventuelle penger komme som en bonus. Det var det jeg mente, virket bare som om folk fokuserte litt for mye på det økonomiske. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Er det noko meir vi kan diskutere i idemyldringsfasen? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg er med! Men jeg synger som en kråke da Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Neste prosjektet vårt kan være denne sangen: *video* Sleng opp en tråd snarest! Det der kan vi jo får gjort på noen timer Endret 21. august 2011 av 2ball_ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Sleng opp neste tråd da, hvor vi faktisk skal begynne og få versene vi skal synge og det. Vi trenger en som kan ta alle klippene og redigere dem sammen og! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Sleng opp neste tråd da, hvor vi faktisk skal begynne og få versene vi skal synge og det. Vi trenger en som kan ta alle klippene og redigere dem sammen og! Jeg er ikke sikker på om vi er nok. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Sleng opp neste tråd da, hvor vi faktisk skal begynne og få versene vi skal synge og det. Vi trenger en som kan ta alle klippene og redigere dem sammen og! Jeg er ikke sikker på om vi er nok. En kan jo synge flere vers enn bare ett da. Eller at et par synger ilag på noen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 La nå påmelding være åpen i minst 24 timer til da Ellers savner jeg et søknadsskjema og fyller inn mitt eget: Bruker: TSP Manglende sangstemme: Ja Giverglede: Ja Singstar-erfaring: Ja Kor-erfaring: Ja (Da jeg var sånn 5-7 år ) Var det ellers noe mer som trengs for å kvalifisere? 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Vi kan si at påmeldingen varer til 23.08 ja. Jason og TSP er begge kvalifiserte! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Tror jeg kan ta Tina Turner sine strofer på 1.05. Uff så pinlig dette blir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg