Gå til innhold

Idémyldring: We are the world (Diskusjon 2011 for veldedighet)


Gavekort

Røde Kors  

56 stemmer

  1. 1. Hva skal pengene gå til?

    • Afrikas Horn
    • Røde Kors (Hjelpearbeid)
    • Japan
    • Vann for Livet (brønner i Afrika)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Etter å ha sett Gamer.no

, så tenkte vi på å lage vår egen "Uniting artists", der vi synger den velkjente veldedighetssangen "We are the world". Jeg er skråsikker på at vi kan gjøre det bedre enn
.

 

Poenget her er å synge hver våre linjer, slik som artistene i videoen gjør. Og ta imot doneringer til en valgt veldedighet.

 

Det blir en vanskelig prosjekt, men jeg er sikker på at vi har mange kloke hoder der ute, som kan fikse oss opp med en lett måte å produsere dette på.

 

Det vi trenger er: Artister, en mellommann vi stoler på som kan fikse donasjonene, en avstemming på hva pengene skal gå til, en karaokeversjon av "We are the world 1985", en effektiv måte å spille inn alle stemmene på og en som kan mikse sammen resultatet.

 

Vi trenger ikke å være useriøse, så om du kan synge, så er det bare å vise frem hva du kan.

 

http://youtu.be/M9BNoNFKCBI

 

I denne tråden kan du:

  • Skrive deg opp som artist
  • Finne spesielle deler av sangen du ønsker
  • Velge hva pengene skal gå til.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Artister (Det er rundt 25 plasser):

  • Gavekort
  • Quakecry
  • TMB
  • Gaarulf
  • oln
  • Chef Samebror
  • WilliamAR
  • SNORLX
  • N1ko
  • martin808
  • Sameboe
  • Redneck
  • 2ball_
  • Osse-Mon
  • AltF4
  • Artorp
  • lars_era
  • ShampooMacTravish
  • Jason Something
  • TSP
  • Mr. Hormonella
  • King-Nothing
  • Lemon

Pengene vil gå til Røde Kors gjennom Røde Kors sin betalingsmetode.

 

Oppdatering: Her er karaoke-versjonen som vil benyttes. Jeg vil kjøpe denne så snart vi har alt på rett spor.

http://www.amazon.co...13521670&sr=1-2

Sound Choice Karaoke – We Are The World (In The Style of Usa For Africa) - Karaoke

Endret av Gavekort
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde sikkert vært moro å vært med, men jeg kan virkelig ikke synge. Så om jeg får være med med en veldig, veldig jævlig sangstemme (skal ikke kødde den til, dog!) så er jeg lett med!

 

Så lenge du ikke skråler, så er du godtatt! :)

Skal ikke gauler, lage tøysestemme eller andre teite ting, men som sagt så har jeg ikke sangstemme - men vil alikevel være med på denne begivenheten på mine beste evner.

Lenke til kommentar

Hadde sikkert vært moro å vært med, men jeg kan virkelig ikke synge. Så om jeg får være med med en veldig, veldig jævlig sangstemme (skal ikke kødde den til, dog!) så er jeg lett med!

 

Så lenge du ikke skråler, så er du godtatt! :)

Skal ikke gauler, lage tøysestemme eller andre teite ting, men som sagt så har jeg ikke sangstemme - men vil alikevel være med på denne begivenheten på mine beste evner.

 

 

Det er det som er ønsket ja. Jeg forventer ikke at det er mange sangstemmer her inne, og jeg vil prøve å gjøre det morsomt ved at "vanlige" mennesker prøver å synge, ikke å lage noe helt bananas med opplagt humor.

Lenke til kommentar

Røde kors har et system som automatiserer miniinnsamlinger for privatpersoner og organisasjoner: http://www.rodekors....nsamling-i-dag/

 

Her kan man sette et mål og se hvor mye som er samlet inn til enhver tid. En veldig stor fordel som sikkert vil motivere enda flere innbetalinger. :)

 

Da var jo et stor problem løst! Tusen hjertelig takk!

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...