Gå til innhold

Battlefield 3 med samarbeidsoppdrag (iPad, iPhone, PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg eller ser flyene og helikopterene ut til å fly ALT for sakte? Jeg syns egentlig at de var ganske trege i BF2, men dette blir for dumt.. Jaja, vi får i det minste cammo-rose tilbake :)

Flyene ser trege ut ja... Helikopterne må jo ikke fly fort hele tiden.

Lenke til kommentar

La merke til at piloten i så seg rundt, altså uten å bevege selve flyet. Håper de har lagt til headtracking i alle fall på pc. Ganske tragisk hvis man må gjøre som på bc2, enten se seg rundt eller styre heliekopteret(/flyet)... =lame.

Gleder meg uansett helt sinnsykt! :)

Lenke til kommentar

Selv om jeg er en fredens kvinne på alle mulige måter har jeg bestemt meg for å få meg det spillet der når det kommer på PS3

Håper det kommer med Move støtte og 3D

Jeg er ganske sikker på at det ikke kommer med Move støtte, og takk og lov for det, for dette er overhode ikke et Move spill på noen måte!

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at det ikke kommer med Move støtte, og takk og lov for det, for dette er overhode ikke et Move spill på noen måte!

Why ??

Hva i all verden skal du med en movekontroll i dette spillet? :p Det er mange spill det er logisk, sportsspill etc, men i dette spillet er det ikke det!

Man kan bruke movekontrollen som en pistol, men det ødlegger hurtigheten og presisjonen og vil ihvertfall ødlegge alt for deg når man spiller online! Prøvde btw dette i Killzone, og selv synes jeg det fungerte utrolig dårlig.

Det er mange spill som burde hatt Move støtte, BF3 er IKKE en av dem, så jeg håper de ikke bruker tiden sin på det!

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Det er mange spill som burde hatt Move støtte, BF3 er IKKE en av dem, så jeg håper de ikke bruker tiden sin på det!

Jeg spiller killzone med move jeg da og synes det er helt utmerket...

Når ble egentlig muligheten til å velge hva man liker best et dårlig tilbud?

Om du ikke liker det er jo helt ok, men hvorfor ønsker du at dette ikke støttes da?

Litt snodig holdning... ?

Lenke til kommentar

Jeg spiller killzone med move jeg da og synes det er helt utmerket...

Når ble egentlig muligheten til å velge hva man liker best et dårlig tilbud?

Om du ikke liker det er jo helt ok, men hvorfor ønsker du at dette ikke støttes da?

Litt snodig holdning... ?

Først og fremst er det fordi jeg synes det fungerte dårlig i killzone så det vil ikke bli noe savn for min del, også fordi jeg skal ha spillet på PC. For det andre er det hovedsaklig et multiplayer spill og da kommer det inn det jeg nevnte med hurtighet og presisjon, Move hører overhodet ikke hjemme her, helt ulogisk. Det KUNNE sikkert ha blitt laget i singleplayer delen, MEN det gjøre sånne ting går ALLTID utover noe annet, om ikke utviklingstiden, derfor vil jeg ikke ha det :ermm:

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

så du vil ikke ha move støtte fordi du ikke likte det i killzone og fordi du skal ha spillet på pc? Enig med Akasha, snodig holdning....Folk liker jo forskjellige måter å spille på. Selv foretrekker jeg pc med mus og tastatur fremfor håndkontroller. Move har jeg ikke prøvd til ps3, men om folk foretrekker det og det er er valg man kan ha så er det bare bra å ha.

Er det egentlig så ulogisk å bruke move kontrolleren som "våpen"? Mulig presisjonen faller for folk som ikke fikser det.....Men hva ellers skulle det egentlig gå utover?

jeg for eksempel fikser ikke å spille fps med håndkontroller. Er veldig upresist syns jeg. Men kan faktisk se for meg at med en Move kontroll kunne ting blitt bedre.

Lenke til kommentar

Dette spillet vil sette standarden for FPS spill fremover.

Glad Beta er rett rundt hjørnet omtrent. Er jo ikke lenge til spillet kommer heller. Skal ta meg en måned fri når det kommer. XD

Bare idioter spiller fps på konsoll. Upresis og treg gameplay kontra pc. Dog, har jeg ikke prøvd move. Men om det er noe lignende som skytespill på wii så er jeg ikke imponert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...