onkeljubalong Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Jeg vil ha en smarttelefon med Android, det er alt jeg vet. Abonnement har jeg ikke peiling på i det hele tatt. Jeg sender kanskje 100 meldinger i måneden og ringer i 15 minutter. Jeg har aldri brukt en smarttelefon før så vet ikke hvor mye data jeg skal beregne at jeg vil ha. PS: Er nyrik, men sparsommelig. Endret 29. august 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Fint for deg at du er rik og greier. Men fikk ikke særlig lyst til å hjelpe når du spør på denne måten, at du "faen meg trenger hjelp". Skader ikke være litt hyggelig vet du :-) 4 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 http://ringepriser.mobilen.no/ Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Hm okei, da tror jeg at jeg beholder Ludo terningkast 6. Det koster visstnok 4,- per mb, men jeg kommer sikkert til å bruke internett mest til å sjekke mail og twitter og google maps og sånt. Det blir vel sikkert ikke for gæli. Så var det mobilen. Er det Samsung Galaxy de hippe ungdommene bruker nå om dagen? Regner med at å kjøpe den nyeste modellen er for hjernevaskede konsumenter, og at jeg heller bør kjøpe den nest siste i rekken. Hva sier dere? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Anbefaller heller One call Faktura 0 kr månedet 90 gratis sms hver måned 120 gratise ringeminutter hver måned lav oppstartspris for samtaler 0,99 kr pr MB Godt kundeservice Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Anbefaller heller One call Faktura Godt kundeservice God kundeservice kan vel diskuteres. Det kommer litt ann på øyet som ser, og hvilke forventninger man har. Jeg har i alle fall kun dårlige opplevelser med One Call kundeservice. Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Jeg gikk på Spaceworld i dag og forhørte meg om prisen på en Samsung Galaxy 2 uten abb, og hun dama bare, "den koster fem tusen kroner" og jeg bare, "men web-prisen er jo fire tusen tre hundre" og hu bare "men dette er ikke på web" og jeg bare, "men da koster det sju hundre kroner ekstra å kjøpe den i butikken?" og hun bare, "ja." og jeg bare, "da kjøper jeg den heller på nett, gitt" og hun bare "greit >: (" Endret 17. august 2011 av onkeljubalong Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hm okei, da tror jeg at jeg beholder Ludo terningkast 6. Det koster visstnok 4,- per mb, men jeg kommer sikkert til å bruke internett mest til å sjekke mail og twitter og google maps og sånt. Det blir vel sikkert ikke for gæli. Jo det skal jeg hilse deg og si at det blir. Smarttelefoner og særlig Google maps suger data som ***** suger ****. Holdt deg langt unna abo med taksering pr MB. Få deg et abo med innebygd kvote eller makspris hver dag. PS. Å betale 4 kr pr MB er som å betale 75 kr for en dorull. Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Ja okei, takk for tipset. Hvor mange mb tror du jeg vil bruke på en måned der jeg totalt sett surfer i 4 timer f. eks? Lenke til kommentar
oskaremil Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Samsung Galaxy S2 er et suverent valg om du ikke har noe imot stor skjerm Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Så lenge den passer fint i lomma, så. Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Aight da skal jeg bytte over til One call grunnpakka som har 150 mb data i måneden inkl. i fastprisen. Jeg regner med at MB mobildata er en betegnelse på MB som er lastet ned under 3G, og at bruk av wifi på mobilen er helt gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå