Gå til innhold

Hjelp til valg av Android-telefon og abbonement

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha en smarttelefon med Android, det er alt jeg vet.

Abonnement har jeg ikke peiling på i det hele tatt. Jeg sender kanskje 100 meldinger i måneden og ringer i 15 minutter. Jeg har aldri brukt en smarttelefon før så vet ikke hvor mye data jeg skal beregne at jeg vil ha.

PS: Er nyrik, men sparsommelig.

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm okei, da tror jeg at jeg beholder Ludo terningkast 6. Det koster visstnok 4,- per mb, men jeg kommer sikkert til å bruke internett mest til å sjekke mail og twitter og google maps og sånt. Det blir vel sikkert ikke for gæli.

Så var det mobilen. Er det Samsung Galaxy de hippe ungdommene bruker nå om dagen? Regner med at å kjøpe den nyeste modellen er for hjernevaskede konsumenter, og at jeg heller bør kjøpe den nest siste i rekken. Hva sier dere?

Lenke til kommentar

Jeg gikk på Spaceworld i dag og forhørte meg om prisen på en Samsung Galaxy 2 uten abb, og hun dama bare, "den koster fem tusen kroner" og jeg bare, "men web-prisen er jo fire tusen tre hundre" og hu bare "men dette er ikke på web" og jeg bare, "men da koster det sju hundre kroner ekstra å kjøpe den i butikken?" og hun bare, "ja." og jeg bare, "da kjøper jeg den heller på nett, gitt" og hun bare "greit >: ("

Endret av onkeljubalong
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Hm okei, da tror jeg at jeg beholder Ludo terningkast 6. Det koster visstnok 4,- per mb, men jeg kommer sikkert til å bruke internett mest til å sjekke mail og twitter og google maps og sånt. Det blir vel sikkert ikke for gæli.

Jo det skal jeg hilse deg og si at det blir. Smarttelefoner og særlig Google maps suger data som ***** suger ****. Holdt deg langt unna abo med taksering pr MB. Få deg et abo med innebygd kvote eller makspris hver dag.

PS. Å betale 4 kr pr MB er som å betale 75 kr for en dorull.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...