ExcuZ Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 jeg har tenkt meg å kjøpe en amd xp 2500+ prosessor, og geil 3500 ram brikker,, men hvilket hoved kort skal jeg velge? jeg har forsovit tenkt å klokke litt.. ps. jeg har en kompis som og skal kjøpe xp2500, og jeg vil helst klokke pcen min mer han han får ut av sin Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Abit NF7-S er nok best til ditt formål. Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Abit NF7-S er nok best til ditt formål. ' Lenke til kommentar
mr x Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Abit NF7-S er nok best til ditt formål. ' Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Abit NF7-S er nok best til ditt formål. ' Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 enig med de andre jeg å , men A7N8X del er et godt valg det også Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Abit NF7-S er nok best til ditt formål. ' Lenke til kommentar
ExcuZ Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 høres ut som et ganske ensemmig svar ja,, men har hoved kortet kun seriel ata harddisk plasser? jeg klarte ikke å finne ut av de på abit sin nett side.. og dual ddr vil det si at jeg må ha to brikker eller noe slikt? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 høres ut som et ganske ensemmig svar ja,, men har hoved kortet kun seriel ata harddisk plasser? jeg klarte ikke å finne ut av de på abit sin nett side.. og dual ddr vil det si at jeg må ha to brikker eller noe slikt? fritt valg s-ata og p-ata, kan også kjøre p-ata på s-ata ( adapter følger med ) og fritt valg om du bruker 1-2 eller 3 ram-brikker. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå