Gå til innhold

Forbedre Xbox live internet styrken

Anbefalte innlegg

Hei

Ok, her er dealen, jeg er en hardcore Call of duty gamer, spiller det så å si hver eneste dag, og det har seg slik at jeg sitter i 1 etasje og spiller, mens routeren står i 2. etasje, så jeg spiller dermed med 1 og 2 bar, og da hakker/lagger det noe sinsykt, og jeg har holdt på slik i over 1 år nå, og nå flyter begeret over! Så jeg lurer derfor på, hvordan jeg kan få forbedret internet styrken på xbox live slik at jeg får 3-4 bar. Jeg har sett litt på denne og lurer på om noen av de kan muligens forbedre internet styrken på live. Jeg er ikke helt sikker på om det funker, så derfor spør jeg her, om noen har no erfaring med en slik adapter.

Og hvis noen her vet om noen andre muligheter som kan forbedre styrken, så bare kom med tips og triks!

OBS!: Jeg kan på ingen måte flytte routeren, den må være i 2 etasje, og jeg har ingen mulighet til å oprette en kablet kobling mellom routeren og xboxen.

Tuuuusen takk til den som klarer å fikse problemet mitt! Jeg er så irritert over 1 og 2 baren, så hjelp! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...