Gå til innhold

Søker en webdesigner og programmerer til et flott konsept!

Anbefalte innlegg

Hei.

Søker en ung og flink person til å hjelpe meg med å opprette en side som vi begge to kan leve godt av. Gjerne mellom 20-30.

Må kunne starte en side fra scratch, -databaser, hele design, gjerne litt flash osv..

Dette er en unik mulighet. Jeg stiller med penger. Også mulig å få eierskap i siden, drive den sammen. Fordeler oppgavene.

Ta kontakt på [email protected] om du vil vite mer.

Mvh

Andreas :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Søker en ung og flink person til å hjelpe meg med å opprette en side som vi begge to kan leve godt av. Gjerne mellom 20-30.

Må kunne starte en side fra scratch, -databaser, hele design, gjerne litt flash osv..

Dette er en unik mulighet. Jeg stiller med penger. Også mulig å få eierskap i siden, drive den sammen. Fordeler oppgavene.

Ta kontakt på [email protected] om du vil vite mer.

Mvh

Andreas :new_woot:

Litt tynt med info? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det første du må nevne for å i det hele tatt interessere de som har kompetanse til å utføre dette: Hvor mye planlegger du å utbetale per måned før lansering?

Hei.

Ser helst at de kontakter meg vie e-mail, så vil videre informasjon bli gitt der. Så kan de se om dette er noe som passer for dem.

Mvh

Andreas Forvik

Lenke til kommentar

Hei.

Ser helst at de kontakter meg vie e-mail, så vil videre informasjon bli gitt der. Så kan de se om dette er noe som passer for dem.

Mvh

Andreas Forvik

Andreas Forvik, du fremstår som meget useriøs.

Jeg vil ikke dele min ide med hele diskusjon.no, beklager det.

Jeg har allerede fått en del henvendelser, har mulig funnet den rette. Men, fortsatt mulig å melde interesse.

Må kunne starte en nettside fra scratch. Blir ikke en ekstremt avansert side, men må kunne sette opp en noe avansert database. Fikse en ryddig og fin side, samt sette opp en del sider. Flott med java for å få litt liv i siden. Men det kan vi evt få andre til å fikse.

Ta kontakt om du tror du er den rette for jobben.

Må helst bo i Oslo området, blir det lettere å jobbe sammen.

-Andreas

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke dele min ide med hele diskusjon.no, beklager det.

Jeg tror ikke noen forventer at du skal røpe konseptet eller forretningsideen din her. Men det kan nok være lurt å si noe om de økonomiske rammene. Kategorier som denne er litt plaget med "jeg har ideen, du gjør jobben gratis, og så blir vi begge rike når den blir en suksess". Litt mer info vil hindre at du havner i den båsen.

Geir :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du må etablere din seriøsitet før noen vil gidde å ta kontakt. Det gjør du ved å dokumentere din prosessfremdrift, planlagte videre steg samt investeringstyngde i prosjektet. Du trenger ikke å nevne ett ord om hva som faktisk skal lages, men med mindre du beviser at du er seriøs vil nok få profesjonelle gjøre arbeidet med å ta kontakt.

Eksempler på arbeid som jeg ser på som nødvendig er dokumentering av det økonomiske aspektet (hvordan skal utvikleren betales, hvordan rettigheter skal fordeles, skal det opprettes et firma for prosjektet hvor firmaet ansetter utvikleren eller skal det opprettes to enmannsforetak og disse firmaene allerede registrert, har eventuelt Innovasjon Norge blitt kontaktet angående günderstipend?) finnes det en kartlegging av eksisterende systemer, er det gjort undersøkelser i målmarkedet om det er et økonomisk grunnlag for produktet? Rett og slett om du har gjort de 75 prosentene av et prosjekt som skjer før utviklingen som tar 25% eller mindre av total tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Leve godt av en nettside betyr ofte mange faste besøkende.

Ikke skyt deg selv i foten og bland flash inn i den siden..

Endret av laserlars
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...