Mio Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hei! Jeg har et problem med at enkelte DivX filmer kræsjer i media playeren når jeg starter dem.fant ikke ut av hva det kunne være, så jeg formaterte.Etter dette fikk jeg sett DivX filene, men uten lyd. Jeg la inn denne filen: "registerfilters-2k" (en ac3 codec) men da kræsjet DivX filene som før jeg formaterte.Er det noen som vet hvor jeg skal gå for å slette denne installasjonen? har ei fil som heter "removepath" men den virker ikke. Hvis noen vet hvordan man fjerner denne ac3 codecen,så blir jeg glad Har sliti med dette problemet i flere uker til jeg fant ut hva som var feilen nå. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Fant det ut! Var bare ac3 codecen jeg brukte som ikke likte enkelte filer. fikk i hvertfall en clean install ut av alt rotet Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hei Mio! Jeg anbefaler på det sterkeste å kun bruke AC3filter (Open Source :-) ), og ikke rippet piss som den dekoderen du hadde problemer med. Rippet fordi det så ut som du brukte InterVideo sin AC3-kodek (iviaudio.ax), som slettes ikke er lagd for å brukes utenom det programmet det er lagd for, nemlig WinDVD... Lenke til kommentar
Mio Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Takker Det var den du rådet meg til her jeg fant og da virket alle filene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå