Sir LuckyNr7 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 På fredag forrige uke skulle jeg logge meg inn på MSN det gikk såklart ikke, JA riktig passord, jeg har sendt inn det skjemaet for å få validert kontoen min men det er uansett ikke tilstrekkelig nok, hva F*** gjør jeg, er det noen support man kan ringe? flere med samme problem? dette er frustrerende. Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hvis det virkelig er SÅ viktig for deg så får du bare ringe inn da. Hvis du ikke trenger noe på accounten kan du jo bare lage ny Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Hvis det virkelig er SÅ viktig for deg så får du bare ringe inn da. Hvis du ikke trenger noe på accounten kan du jo bare lage ny jeg spurte ikke deg. ja jeg har mange viktige mail der. Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hvis det virkelig er SÅ viktig for deg så får du bare ringe inn da. Hvis du ikke trenger noe på accounten kan du jo bare lage ny jeg spurte ikke deg. ja jeg har mange viktige mail der. Lol hvem spurte du da så lenge du er bombesikker på passord ville jeg ringt dem. Du vet ikke hva dem finner på med din konto. Kanskje det er noen som du kjenner som bruker den At du kanskje har gøemt å logge ut et sted? Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Så lenge du skriver et spørsmål på et forum så tar du vel imot den hjelpen du får? Kanskje accounten er slettet. Det er det de som hacker gjør. De finner ut av passordet og sletter accounten, det har hvertfall skjedd med flere av mine brukere på ting (Steam, wow ETC.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå