Hans-Ragnar Olsen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Ved bryggekanten i Stavanger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 det var da virkkelig en sjokk farge :=) det er vel bare å justere på den røde fargekanalen for å tone den ned litt?? men eg synest det var litt tøft slik som den er også :=) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Spesiell farge ja. Muligens noe blasst langt der bakover også... Heller bildet mot ve.? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Enig i at fargene ble litt merkelig her.. Men for alt jeg vet, er det akkurat det du villle med dette bildet Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 det var da virkkelig en sjokk farge :=) det er vel bare å justere på den røde fargekanalen for å tone den ned litt?? men eg synest det var litt tøft slik som den er også :=) Hei. Tusen takk for fin kommentar. jeg synes nok at denne fargen var noe kraftig. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Spesiell farge ja. Muligens noe blasst langt der bakover også... Heller bildet mot ve.? Hei.Takker for kommentar. Alt i alt. Ikke fornøyd med dette resultatet i det hele tatt. Det er noen bilder jeg ikke klarer å få slik som jeg selv vil. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Enig i at fargene ble litt merkelig her.. Men for alt jeg vet, er det akkurat det du villle med dette bildet Hei. Her ville jeg ha dempet ned fargen på båten, og så ville jeg her ha en lys blå himmel. Så jeg ser selv på dette bildet som ødelagt. Jeg la det ut for å få noen tips,men jeg klarte bare ikke bedre her. Sånn er det. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Enig i at fargene ble litt merkelig her.. Men for alt jeg vet, er det akkurat det du villle med dette bildet Hei. Her ville jeg ha dempet ned fargen på båten, og så ville jeg her ha en lys blå himmel. Så jeg ser selv på dette bildet som ødelagt. Jeg la det ut for å få noen tips,men jeg klarte bare ikke bedre her. Sånn er det. Selvsagt klarer du bedre Men det er litt vanskelig å komme med tips uten å se orginalen i uredigert utgave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg