RAK-foto Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 ... opplysning i Oslo Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Et fint billede Rak. Jeg ser at mange har 'Objektiv'' med under Exif data nu, hvordan får i det??? der kommer ikke noget ved mine?? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 OK. Kan du fortelle hva du har tenkt på vedrørende komposisjonen. ikke midtstilt og ikke helt iht noen komposisjonsnormer. Fungerer egentlig som det er og det var kanskje meningen? Er ikke sikker på om dette ligger under det man normalt kaller gatefotografi, men det er nå av mindre betydning. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Et fint billede Rak. Jeg ser at mange har 'Objektiv'' med under Exif data nu, hvordan får i det??? der kommer ikke noget ved mine?? Hei og tusen takk for kommentaren din her. Jeg justerer bildene i Lr. 3.4.1 og da kommer dette av seg selv. Er ikke helt sikker på hvordan det er med andre programmer, men i PSE 9 tror jeg også det funker. RAK-foto Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 OK. Kan du fortelle hva du har tenkt på vedrørende komposisjonen. ikke midtstilt og ikke helt iht noen komposisjonsnormer. Fungerer egentlig som det er og det var kanskje meningen? Er ikke sikker på om dette ligger under det man normalt kaller gatefotografi, men det er nå av mindre betydning. Hei Erik Takk for kommentaren din her. Når det gjelder komposisjonen så synes jeg den fugerer rimelig bra slik den er. Når det gjelder Gatefotografi - dette bilder er tatt midt i Oslo Sentrum - da legger jeg det ut som et gatefotografi - hva ellers? RAK-foto Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Interresant bildevinkel..litt enig med Erik N her , hva har det å gjøre i bildekaterogien gatefotografi ? Kanskje heller Arkitektur , men hver sin smak..kult bilde uannsett . Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Interresant bildevinkel..litt enig med Erik N her , hva har det å gjøre i bildekaterogien gatefotografi ? Kanskje heller Arkitektur , men hver sin smak..kult bilde uannsett . Hei og tusen takk for kommentaren din her. Jeg kan tildels være enig med deg at det hadde kanskje passet bedre i Arkitektur - da flytter jeg det dit - er det bra da he he. RAK-foto Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Stilig - flott å få se et kjent hus fra en så uvant side. Som Erik er inne på - ørlitegrann uvanlig komp, men det funker som bare det i mine øyne. Når det gjelder objektiv under Exif - jeg bruker samme redigeringsprogram som du gjør, men har aldri fått med objektivet - alt det andre kommer imidlertid med av seg selv når jeg bare reduserer størrelsen på riktig måte. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Stilig - flott å få se et kjent hus fra en så uvant side. Som Erik er inne på - ørlitegrann uvanlig komp, men det funker som bare det i mine øyne. Når det gjelder objektiv under Exif - jeg bruker samme redigeringsprogram som du gjør, men har aldri fått med objektivet - alt det andre kommer imidlertid med av seg selv når jeg bare reduserer størrelsen på riktig måte. Hei Jeg lagrer det som en jpg-fil fra LR og går over i PSE 9 for å legge på ramme - og det er der jeg forminsker bildet og lagrer det etterpå, men jeg lagrer ikke for web. RAK-foto Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Stilig - flott å få se et kjent hus fra en så uvant side. Som Erik er inne på - ørlitegrann uvanlig komp, men det funker som bare det i mine øyne. Hei Jeg lagrer det som en jpg-fil fra LR og går over i PSE 9 for å legge på ramme - og det er der jeg forminsker bildet og lagrer det etterpå, men jeg lagrer ikke for web. RAK-foto Ja, det er akkurat sånn jeg også gjør det - snodig.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Stilig perspektiv på denne trafikanten! Godt eksponert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg