jeanette roger Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hei på deg Bildet er fjernet. Beskrivelse: sommerfugl Link til bildesiden Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Fint i din umiskjennelige stil... Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Her har du et bilde med potensiale. Sikkert en fin sommerfugl dette her, men her er det jo bare mettede farger - det passer absolutt ikke på slike bilder - her bør man se at det er en sommerfugl. Synd med den kuttinga av den ene vingen også. Ta det inn i et etterbehandlingsprogram og jobb litt med dette bildet - da blir det sikkert mye bedre. RAK-foto Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 ja tusen takk for komentar,Rak,jeg skal prøve det du sier,synes det var noe rart men da skal jeg prøve få det bedre.. tusen takk til deg oxo trond,ønsker dere en fin kveld... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 I ferd med å skape din egen stil du ser jeg! Spennende å følge med, selv om jeg ikke får taket på alt sammen da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg