haakka Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 jeg har et spørsmål om kald katoder. hvor mye strøm trekker en 30 cm kartode?? hvor lenge lever en katode? er det vanskelig å montere soundcontroldingsen til microplex? hvor lang leveringstid har microplex, og hva tar de i frakt? Lenke til kommentar
[t0rs+3!n] Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Kaldt katode tar så og si ikke strøm. De er lette å montere. Microplex leverer innen en uke og kjører vanlige postpriser. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 ja jeg vet at katoder er enkle å montere men er denne vanskelig å montere? Lenke til kommentar
formann Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg tror det er snakk om 2-3watt. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 ok jeg har et lite moddeprosjekt på gang her:). er det noen som vet om denne er nå bra da? er det noe spess monering på den da? Lenke til kommentar
formann Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 ok jeg har et lite moddeprosjekt på gang her:). er det noen som vet om denne er nå bra da? er det noe spess monering på den da? Bortsett fra lyset så er det en helt vanlig 80x80 vifte, og den monteres å samme måte. Kjekt med turtallsregulering siden man sjeldent trenger å kjøre den på full hastighet om den skal brukes som kabinettvifte. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Noen som vet om det røret som er uttapå katoen der laget av GLASS? noe som står på sidene til microplex.no Jeg selv mener at det mere kjennes ut som plastik. Lenke til kommentar
formann Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Noen som vet om det røret som er uttapå katoen der laget av GLASS? noe som står på sidene til microplex.no Jeg selv mener at det mere kjennes ut som plastik. Jeg er temmelig sikker på at det er plastikk. Har en liggende et sted her som ikke funker, så jeg kan knuse den og sjekke. Må bare finne den først... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå