techn9e Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hei, jeg har tenkt å kjøpe Macbook Pro 17" for skolearbeid og jeg lurer på om det er meldt om nye Macbook Pro som skal kommer snart eller er det bare å kjøpe nå? Jeg har aldri brukt Macbook før, tror dere det blir lurt å kjøpe en Mac nå eller blir PC bedre valg for studie? Har dataingeniør som studie, men lurer på om jeg bør prøve noe nytt nå. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hei, jeg har tenkt å kjøpe Macbook Pro 17" for skolearbeid og jeg lurer på om det er meldt om nye Macbook Pro som skal kommer snart eller er det bare å kjøpe nå? Jeg har aldri brukt Macbook før, tror dere det blir lurt å kjøpe en Mac nå eller blir PC bedre valg for studie? Har dataingeniør som studie, men lurer på om jeg bør prøve noe nytt nå. Det kommer jo veldig an på hvilken plattform dere bruker på skolen. Bruker dere Mac der, er det jo selvsagt best å kjøpe Mac. Bruker dere PC, er det vel best å ha en PC å bruke. Lenke til kommentar
techn9e Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Vel, snakket med en som er ferdig utdannet der og han sa at han foretrekker Mac, men tror skolen har passet undervisning til begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå