larsugle Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg skjønner ingenting. Jeg ble plutselig banna fra alle servere fram til 2008 fordi jeg har cheata. Jeg har aldri cheata og instalerte CS i dag på maskinen så jeg har hatt det i under et døgn. Hva er galt??? Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 hvsi du kopierte cs og hl fra noen, så kanskje de hadde cheat på maskina eller noe? Lenke til kommentar
larsugle Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Nei. Jeg har lagt det inn fra cd Lenke til kommentar
larsugle Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Hva er hlamp? og nei jeg har det ikke. Det eneste jeg har er CS 1.5 og lagt inn podbots Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg skjønner ingenting. Jeg ble plutselig banna fra alle servere fram til 2008 fordi jeg har cheata. Jeg har aldri cheata og instalerte CS i dag på maskinen så jeg har hatt det i under et døgn. Hva er galt???2008, tviler på spillet er særlig pop da ja. Prøv å henvend deg til spillprodusenten, hvis du ikke har cheatet, ordner det seg sikkert 8) Lenke til kommentar
Speedy^ Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Send en mail til den administratoren på den serveren som du vart bannet fra. Er det din CD key ? Din egen som ingen andre har, dvs lånt osv ? Viss i så tilfelle så ta en prat me de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå