Arodem Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Funcoms nye storspill kommer neste år, og en betaregistrering står på trappene. Les hele saken Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 ENDELIG! Jeg fikk nyheten på Twitter: There goes my surprise announcement! @TSWAlerts: #Funcom announces The Secret World will be released April 2012. bit.ly/oHf9MG #TSW Jeg GLEDER MEG SÅ SERIØST!! *hopphopp*!!!! Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Vet dere når dere får tak i den nyeste traileren? Lenke til kommentar
Ingaren Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Vet dere når dere får tak i den nyeste traileren? Her: http://www.youtube.com/watch?v=mBrZfrrmTbM&feature=youtu.be&a Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Fantastisk. Funcom i fokus, og som aksjonær gleder jeg meg over denne gode nyheten ;-D Spillet ser fantastisk ut! Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 mhm åpner først no for beta registrering er det ikke det folk og fe har meld seg på for år å dag siden? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Definitivt gode nyheter for alle FunCom-aksjonærer. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 leste dette rett før eg gikk fra jobb og det bare lyste opp hele dagen har gledet meg til dette leeeeenge og håper på beta tilgang. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hm, trodde dette var langt unna. Så feil kan man ta. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Kommer til å floppe. Tror nå jeg. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Venta på en dato så utrolig lenge nå....håper jeg får bli med på en beta å luke ut litt feil og ikke minst se hva potensialet i spillet er..... Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Skeptisk til at de avslører lanseringsdatoen 8 mnd før release.. Tyder på at de har en definitiv deadline, uansett hvor polert spillet er.. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Hmm, lurer på om vi som var med på den gåte greia i 2009, som klarte den og fikk et typ kort med en kode, om den kan brukes til beta? Hadde vært kjekt Endret 16. august 2011 av Haunts Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hmm, lurer på om vi som var med på den gåte greia i 2009, som klarte den og fikk et typ kort med en kode, om den kan brukes til beta? Hadde vært kjekt Håper det. Though jeg ville ha meldt meg opp neste uke for å være sikker :3 Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Sanctuaryofsecrets.com har forandret seg til å bli et skurrende bilde, og lenken vi fikk til token'en på eposten fører bare til en php feilmelding. Hmm... Det hadde vært morsomt om det hadde noe å si hvilket nr du var som klarte den gåten. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hmm, var vel meninga at man skulle lagre bildet sa de? Gjorde hvertfall jeg, har det et sted på en ekstern harddisk, så håper den har noe å si Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Kommer til å floppe. Tror nå jeg. Så lenge spillet blir bra, så er jeg fornøyd. Dersom det blir en megasuksess så har det kanskje ikke blitt det spillet jeg håper dette skal bli. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Kommer til å floppe. Tror nå jeg. Tror *du* kommer til å floppe, jeg. Uansett, er ingen grunn til å spekulere i at TSW kommer til å floppe på det nåværende tidspunkt. Ta heller en ny vurdering når året viser 2012 og vi har fått betydelig mer info. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Definitivt gode nyheter for alle FunCom-aksjonærer. Ser for meg en ny bølge med mediahaussing og tusenvis av idioter som kjøper seg inn til overpris akkurat som rundt AOC lanseringen. Aksjekjøp i Funcom er ingen investering i mine øyne, det er hodeløs gambling. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ser for meg en ny bølge med mediahaussing og tusenvis av idioter som kjøper seg inn til overpris akkurat som rundt AOC lanseringen. Aksjekjøp i Funcom er ingen investering i mine øyne, det er hodeløs gambling. Det finner vi ut når lanseringstidspunktet nærmer seg. Er tross alt 8 måneder til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå