Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjenerte jenter, hvordan komme seg innpå dem?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prat med dem mens dem er alene.

Damer er flokk dyr, dem er store og fæle når dem er med resten av sin (u)rase, men ganske overkommelige bytter når dem er alene.

Det som gjør det ganske vanskelig. Hun er ganske stille ogsåvidere, mer eller mindre sjenert. Problemet er at hun alltid pleier å være med andre.

Postet av anonym: c8af23af6ca3c70a5edf9efc2815c4e8

Lenke til kommentar

Altså, etter sånn jeg har tolket det så tror jeg at hun liker meg, eller hvertfall ertet meg. Dette mener jeg med men blikk, ser fort unna osv da jeg så på henne. Og annerledes kroppsråk på en måte da jeg var i nærheten, dette kan være ønsketenkninger da selvfølgelig. Pluss biting på leppene, og at hun virket "kald" siden jeg ikke helt skjønte hintene hennes i starten.

Uansett så ble det sommerferie og vi seilte hver vår vei på en måte, og det gjorde meg bare enda mer gal for å si det sånn. Så fikk bare sjansen til å snakke med henne på facebook et par ganger. Var bare tre ganger jeg faktisk turte å gjøre det(eller når jeg faktisk kunne gjør det for å ikke virke masete). Da ble det ikke de lange samtalene vi hadde før vi logget av. Prøvde å være mer eller mindre direkte, siden det er det jeg har fått inntrykk av fra tidligere erfaringer at er best. Det kan selvfølgelig hende at hun faktisk ikke kunne snakke da. Var litt dum og snakket med henne utover kvelden... Og det var bare om dagen etter de kveldene jeg hadde prøvet å snakke med henne hun kom på om dagen. Og jeg vil ikke virke desperat eller masete heller :p

Begge begynner i 2. klasse nå til mandag, så er kanskje ikke helt de eldste :p

Men fikk vite av en kompis av meg som kjenner henne godt, at hun er veldig sjenert(hadde først fått høre at hun bare var ekstremt hard to get) og at jeg burde menge meg med vennene hennes først, og prøve deretter.

Lenke til kommentar

Enten så prøver hun å unngå deg, eller så var det som du skrev at hun ikke hadde tid akkurat da. Kanskje hun var pålogget om dagen etter natten dere hadde snakket om, nettopp for at hun håpet at du skulle snakke med henne? Hvor lenge snakket dere sammen?

Går dere på samme skole forresten? Sier bare lykke til hold oss oppdatert :thumbup:

Lenke til kommentar

Som sagt.. prat med dem når de er alene og ikke føler seg vurdert av eventuelle kompiser rundt deg eller sånn. Beskjedne mennesker blir ofte mest usikre i situasjoner hvor de føler andre vurderer dem, der de ikke føler de hører til eller der hvor de må prestere noe. Noen føler de må prestere i kassakøen på Rema 1000, mens andre ikke føler de hører hjemme på en nattklubb for å ta et eksempel.

Så da blir vel oppskriften sånn någenlunde slik; Prat med dem alene når de er i sitt element og der hvor de føler de behersker det å være utadvendt og sosial.

Nå alt det er sagt, så skal det sies at det å være sjenert er ganske individuelt og det jeg legger i "beskjedne jenter" trenger ikke å være det noen andre her mener er en "beskjeden jente" viss dere skjønner hva jeg mener. Faktisk liker jeg heller litt beskjedne jenter enn de som er ekstremt utadvendt og kan prate for seg i absolut alle situasjoner. Førstnevnte er for meg mest sjarmerende :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Prøv å finne interessene hennes:) Selv er jeg en nesten altfor utadvendt jente, men jeg har flere utrolig sjenerte venninner og de blir i fyr og flamme når man snakker om interessene deres;) Sjenerte jenter trenger en de kan snakke ut til, prøv å være så åpen som mulig og snakk litt om deg selv;) Da skal du se at hun åpner seg etterhvert<3 Lykke til :thumbup::love:

Lenke til kommentar

Prøv å finne interessene hennes:) Selv er jeg en nesten altfor utadvendt jente, men jeg har flere utrolig sjenerte venninner og de blir i fyr og flamme når man snakker om interessene deres;) Sjenerte jenter trenger en de kan snakke ut til, prøv å være så åpen som mulig og snakk litt om deg selv;) Da skal du se at hun åpner seg etterhvert<3 Lykke til :thumbup::love:

Tusen takk :)

Prøvde å finne ut interessene hennes fra han som kjenner henne godt. Fikk ikke noe særlig ut av han. Uansett så har jeg fått vite av en annen at hun elsker Sex and the City, kjempefan. Så burde vel kanskje svelge stoltheten min og se på et par episoder. Ser jo på frustrerte fruer fra før så går sikkert greit :tease:

Så for å oppsummere: Snakk med dem når de er alene? Kjenner meg igjen i det du sier faktisk(Mantouis), var ganske sjenert før. Har blitt mye bedre i sommerferien. Turte heller ikke å snakke med henne før sommerferien da jeg hadde sjansen, selv da vi var alene. Problemet er at jeg bre må bli godt kjent med henne først, og det er ikke så lett i ferien :no:

Uansett så er det snart skole igjen :w00t: Første gangen jeg har gledet meg til skolestart egentlig ^^

Lenke til kommentar

Haha, men vet du hva!? det er jo en enorm mulighet for deg:) Jeg har et par guttevenner, og da vi ble kjent spurte jeg han ene hva interessene hans var og han elsket sex and the city og frustrerte fruer noe jeg også gjorde en gang;) og det gjorde at vi kunne snakke om ALT, jeg må innrømme at jeg ble litt forelsket i han også;) Prøv å snakk med henne sånn "tilfeldig" også helt sånn "random" starter du å snakke om sex and the city, hun kommer til å bable ut masse: "Å, husker du den episoden da...blabla." så jeg anbefaler deg å se på noen episoder;) Jeg ønsker deg med hele mitt hjerte lykke til;) Si fra til meg hvis det skjer noe;)<3

Lenke til kommentar

Haha, men vet du hva!? det er jo en enorm mulighet for deg:) Jeg har et par guttevenner, og da vi ble kjent spurte jeg han ene hva interessene hans var og han elsket sex and the city og frustrerte fruer noe jeg også gjorde en gang;) og det gjorde at vi kunne snakke om ALT, jeg må innrømme at jeg ble litt forelsket i han også;) Prøv å snakk med henne sånn "tilfeldig" også helt sånn "random" starter du å snakke om sex and the city, hun kommer til å bable ut masse: "Å, husker du den episoden da...blabla." så jeg anbefaler deg å se på noen episoder;) Jeg ønsker deg med hele mitt hjerte lykke til;) Si fra til meg hvis det skjer noe;)<3

Hehe, får vel starte med å se på sex and the city da ^^

Trodde at man ikke burde starte en samtale "tilfeldig", at man som oftest liker at man er direkte, og ikke finner på unnskyldninger for å snakke med en jente.

Burde jeg bare gå til klasserommet hennes og snakke med henne i friminuttene? En god venninne av henne går i klassen min forresten. Så hadde sikkert ikke skadet å bli kjent med henne :p

Stemmer dette?? Visste ikke at det var så komplisert å sjekke opp damer. Noe det forhåpentligvis ikke er ;)

Lenke til kommentar

Wingman

A Wingman is a guy you bring along with you on singles

outings (like to bars) that helps you out with the women.

Typically in these ways :

• The Wingman will always be there to “occupy” least

attractive girl of the pair so that you may engage in the “hotty”

• Often, when an attractive girl is out with an ugly friend, she often feels restricted to not leave that ugly friend alone, thus making the hot girl, un-touchable.

• When the wingman technique is used, both girls are

approached by the men, and the Wingman automatically

engages in conversation with the ugly girl.

• Now that the hot friend sees that the ugly girl has finally found a man, she is now free to start scouting.

• This is where you come in “unexpectidly” and “accidentaly”, and begin catching up on “old times” with the Wingman.

• The Wingman then offers the ugly girl to dance, (which

rarley happens to her) so she wont be able to resist.

Two situations may arise:

1.) She tells her hot friend to come along, in which you

automatically MUST be invited, since you know the

Wingman, and have already been introduced to the hotty.

2.) They go dance, leaving you and the hotty in for

some solid face time.

• At the end of the night, after you have worked your

magic, the Wingman, AND ONLY THE WINGMAN, offers

the girls to comeback to his place for a little ‘after party’.

• Once everyone arrives, the Wingman “occupies” the

ugly girl IN ANOTHER ROOM, leaving yourself and the

sweet sweet little hotty alone so that you can bang her, bang her like a drum....

Important note: Keep in mind that a wingman

should never be too inexperienced or he will hold

you back…the Wingman should always be of equal

or greater knowledge then you.

Learning and practiceing the Wingman support system

is an unbelievable asset if done right. Your wingman is

an invaluable assistant for you so don't underestimate

the value of finding a Wingman that can work with you.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, får vel starte med å se på sex and the city da ^^

Trodde at man ikke burde starte en samtale "tilfeldig", at man som oftest liker at man er direkte, og ikke finner på unnskyldninger for å snakke med en jente.

Burde jeg bare gå til klasserommet hennes og snakke med henne i friminuttene? En god venninne av henne går i klassen min forresten. Så hadde sikkert ikke skadet å bli kjent med henne :p

Stemmer dette?? Visste ikke at det var så komplisert å sjekke opp damer. Noe det forhåpentligvis ikke er ;)

Okey, jeg gjorde det kanskje litt komplisert der:P Bli kjent med venninnen hennes du;) så kommer du kanskje nærmere hun du er interessert i;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Snakket med henne her om dagen tok endelig mot da skoleuken gikk mot slutten. Var desverre ikke på tomannshånd, da dette ikke var mulig. Jeg så at hun så mye på meg, og snakket med dem. Ble bare small talk, men var bedre enn ingenting. Så også da jeg gikk, at hun fortsatte å skikke bort på meg, og så fort vekk da jeg så tilbake på henne. Klarte selv ikke å dy meg, og så noen ganger på henne selv. Desverre så jeg vekk da hun prøvde å møte blikk(akkurat som hun gjorde med meg), håper bare ikke jeg virket avvisende :ph34r:

Uansett så var jeg med noen venner senere på kvelden, og en kompis av meg(som er god venn av henne sa at han kunne invitere henne over på festen vi skulle være på(ikke det store, bare nære venner). Desverre svarte hun ikke før sånn rett før midnatt. Og da vi bestemte oss for å ringe henne, sånn en halvtime eller trekvarter etter at hun svarte (var sikkert alkoholen som gjorde det :p ) så svarte hun den ikke. Men det var kanskje like greit. Han sa at det er typisk henne å ikke svare på telefonen alltid, noe jeg har hørt fra andre personer også, tidligere. Uansett så fikk det meg til å tenke over på det som skjedde på facebook at hun bare ikke rakk å svare eller ikke kunne.

Da tror jeg ganske sikkert at hun hvertfall er interessert. Skal forhåpentligvis snakke med henne enda mer neste uke :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...