RBW Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 I morgen lanseres Firefox 6.0. Last ned Firefox 6.0 før tiden Lenke til kommentar
thomit Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Dette er en beta eller rc, og den var merkbart tregere enn 5.0.1 for meg, og dessuten noen bugs ved lasting av sider. Vent på "fullversjonen", er mitt råd ... den er forhåpentligvis bedre. Lenke til kommentar
☻☻☻ Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Så lenge Firefox FORTSATT ikke greier å åpne PDFer fra og med versjon 4 på OS X, spiller det liten rolle. Stusselig, siden PDF er rimelig STANDARD. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Prøvd i programinnstillingene til Firefox, og skiftet fra å vise pdf'er i nettleseren, til å åpne dem i Acrobat Reader? Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 null problem emd og lese PDF i firefox her Lenke til kommentar
thomit Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Man trenger Adobe Acrobat pdf Firefox plug-in'en også, selvsagt ... eller en annen pdf leser hvis man ikke liker Adobe sin. Lenke til kommentar
☻☻☻ Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Det er den innebygde PDF-leseren til OS X det er snakk om. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Nå kjenner jeg ikke til Firefox for Mac i kombinasjon med Mac OS, men jeg skulle tro at du fremdeles trenger en pdf plug-in til nettleseren for å åpne pdf'er i nettleseren .... det er på den måten Firefox er bygd opp, den kommer med temmelig få funksjoner "out of the box". Eller så er kanskje ikke Apple's pdf-leser satt til standard åpning i Firefox ... ikke vet jeg. Men nå er vi vel bittelitt off-topic. Endret 16. august 2011 av thomit Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Ser ut til at den er offisielt "Live" allerede. FF ble oppdatert når jeg gikk inn på Hjelp-->Om Firefox... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Trenger ikke laste ned noe. Gjør: Help - About Firefox - 5.0 - FF oppdateres automatisk til 6.0 - Apply update Er fullt ut offisiell versjon dette ja. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Hmm, ja ligger en update via help seksjonen i FF, men spørsmål, hvorfor har ikke jeg fått FF 5.0.1? Jeg har sjekka for updates i langt tider, men ingen 5.0.1? Er jo en bagatell, men bare lurer. Og nå hopper jeg rett ifra 5.0 til 6.0, hmmm, jaja. Endret 16. august 2011 av meg0709 Lenke til kommentar
johome Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hvis den er tregere enn versjon 5 , venter jeg til versjon 6 er minst like rask. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Skal si det går fort i svingene med Mozilla og Firefox for tiden, hva er egentlig de store forskjellene fra forrige versjon? Har de bare valgt å smelle ut oppdateringer fra x.0 til x.0 istedenfor 5.x til 5.x som tidligere eller det faktisk snakk om forandringer som er et så stort hopp i versjonnummer verdig? Og dette må da bli et sant lite helvete med tanke på add-ons? Mozilla må nesten gjøre om hele måten add-ons fungerer på om de skal fortsette på denne måten. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Versjonsmilepæler er vel ikke lenger meningsfulle for vanlige brukere. Min Chrome er vel oppdatert fra 11 til 13 uten at jeg har merket noe. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Veldig lite nytt i denne versjonen av Firefox, egentlig. Firefox 7 kommer til å fokusere mer på resursbruk. Anandtech.com - Firefox 6.0 released Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Og det er samme greia FF nå kjører som chrome gjør etter det jeg har skjønt, ifra versjon 5.0 til 6.0 så er det ikke sikkert det er store forskjeller, det kan være så små forskjeller at det kansje burde vært 5.2, som en slags liten patch, men de satser nå på hele versjons nr, veit ikke helt hvorfor, men må si jeg også bryr meg lite for høyere tall betyr jo en eller anna slags update om den er liten eller stor, få eller mange. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Det er hverken rart eller overraskende at de ruller ut nye versjoner fort. Mozilla varslet dette for lenge siden. Jeg tror ikke de har tidoblet utviklingshastigheten så dette er rent organisatorisk, kanskje litt markedstaktisk. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Vel, 6.0 fører fremdeles til bugs ved rendering av websider hos meg, samt at den er (kanskje som en følge av nettop dette) tregere. Tilbake til 5.01 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 jeg ble nemmest pådyttet en automatisk oppdatering allerede i kveld . så FF 6.0 er lanserer i dag tirsdag 16/8/ 2011 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Den versjonsnummer galoppen de har begynt med er bare tåpelig. Før ga de litt mening fordi en kunne gjette forskjell på patch og ny funksjonalitet (dvs. når en skulle være litt forsiktig), nå er det isteden bare blitt kaos. De kunne likegodt begynt med kun heltall. Er det blitt en eller annen mote å få høyest mulig versjonsnummer blant browserne ? Endret 16. august 2011 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå