Gå til innhold

Litt info om mannen og kvinnen

Anbefalte innlegg

Det tar 7 sekunder for mat å passere fra munn til mage. Menneskehår kan bære 3 kg. Lengden på en penis er 3 ganger lengre enn tommelen. Lårbeinet er så hardt som betong. En kvinnes hjerte slår fortere enn en manns. Kvinner blunker dobbelt så mye som menn. Vi bruker 300 muskler for å holde balansen når vi står. Kvinnen har lest hele denne teksten. Mannen titter fortsatt på tommelen sin......

(ps: fant ingen samle tråd denne passet i, men flytt den gjerne hvis den passer bedre andre plasser)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det tar 7 sekunder for mat å passere fra munn til mage. Menneskehår kan bære 3 kg. Lengden på en penis er 3 ganger lengre enn tommelen. Lårbeinet er så hardt som betong. En kvinnes hjerte slår fortere enn en manns. Kvinner blunker dobbelt så mye som menn. Vi bruker 300 muskler for å holde balansen når vi står. Kvinnen har lest hele denne teksten. Mannen titter fortsatt på tommelen sin......

(ps: fant ingen samle tråd denne passet i, men flytt den gjerne hvis den passer bedre andre plasser)

Det tar i gjennomsnitt 6,111 sekunder for mat å passere fra munn til mage, siden "matrøret" er i 25-30 cm langt, og mat reiser til magen igjennom det røret med en fart på 4-5 cm/s.

Etter diverse tall funnet på google, har jeg funnet ut at hår tåler i gjennomsnitt (store forskjeller i etnisitet, behandling, osv.) 380MPa, dvs. , og er mellom 17 og 180mikrometer (0,000017m-0,000180m) i diameter. Det gjør kg/m^2 til 17335,07kg/m^2 til og arealet til hår mellom 0,000053m^2 og 0,000564m^2 stort.

17335,07kg/m^2*0,000053m^2 = 0,919kg

17335,07kg/m^2*0,000564m^2 = 9,776kg

Gjennomsnitt 4,42kg.

Det at penis er 3 ganger lengre enn lengden på tommel er bullshit.

Lårbeinet kan ikke sammenlignes med betong, siden betong har mer kompresjonsstyrke, men lite strekkstyrke. Lårbeinet blir utsatt for begge disse kreftene, så man kan ikke si ja eller nei.

Hjertet vårt slår generelt raskere i større individer, og kvinner er generelt mindre enn menn, så det er forsåvidt sant.

Det at kvinner blunker mer enn menn er bullshit. Kilde.

Jeg leste hele teksten, og er mann.

Slutt å tro på dumme ting. (Inkludert mine ting, siden jeg ikke er så voldsomt flink med matte)

Endret av Knofle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...