Cuneax Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Men Facebook-oppdateringene dukker ikke opp. Dine innlegg på Google+ vises i Google-søk Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Tydeligvis er ikke google plus noe som støtter privatlivets fred... 2 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 dusteargument. Er det noe du vil skal bli i dine private sfære, så skriver du ikkje noe på fjasbok eller google+ eller noe annet sted. Det du vil ha for deg sjølv holder du for deg sjølv..... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Så det finnes ikke noen ting man vil dele med visse venner via nettet, men ikke med resten av verden? Nå er det jo bare snakk om å se venners poster her da, så jeg ser ikke på det som et stort problem. Endret 16. august 2011 av Gormers Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Så det finnes ikke noen ting man vil dele med visse venner via nettet, men ikke med resten av verden? Nå er det jo bare snakk om å se venners poster her da, så jeg ser ikke på det som et stort problem. Jeg forsto det som dette bare kom opp om du allerede var venn med de på google pluss? Slik at kun når de venner søker, så får de opp oppdateringene? Mulig jeg misforsto artikkelen dog. AtW Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Var slik jeg forsto den og. Lenke til kommentar
bjn_InnleggNO Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Denne funksjonen kalles +1, og hver bruker kan individuelt velge om han/hun vil benytte seg av denne funksjonen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Kan være nyttig det der. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Var slik jeg forsto den og. Isåfall så vil man vel heller ikke dele det med resten av verden i praksis? Kun de samme vennene som før? AtW Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Så fortell meg hvordan jeg kan forhindre at noen er min "venn" på google+. Er det ikke bare for dem å legge meg til i deres sirkel? More like my fan. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Isåfall så vil man vel heller ikke dele det med resten av verden i praksis? Kun de samme vennene som før? AtW Yup. Den første setningen i posten min var et svar mot posten jeg quota, ikke relatert til artikkelen. Lenke til kommentar
bjn_InnleggNO Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Så fortell meg hvordan jeg kan forhindre at noen er min "venn" på google+. Er det ikke bare for dem å legge meg til i deres sirkel? More like my fan. Nei. Du må godta dem ved å legge dem inn i en av dine sirkler. Hvis ikke, har de ikke tilgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg