Gå til innhold

LG Optimus 2X

Mariss

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe LG Optimus 2X da denne virker perfekt på alle måter, men har hørt at det er en del tull med den, men at det skal fikses opp i(?) Så da lurer jeg på om det er verdt pengene, eller om jeg heller burde satset på en annen? Og ang. batterilevetid, hvor mye skal til for at jeg må lade mobilen etter bare noen timer? For min del hørtes det mye ut med hver dag, men to ganger for dagen syntes jeg er litt drøyt! Har jo ikkje anledning til å lade den heele tiden heller..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den anbefales på det varmeste. Jeg har ikke hatt noen problemer, og utifra folk poster i denne tråden virker det som det er normen. Batteriet varer fint en dag med aktiv bruk. 3 dager om du skrur av 3g, gps, wi-fi og bruker mobilen på sparebluss.

Det var godt å høre! Er den veldig avansert av seg? Har hatt ein super enkel nokia før, så er nesten litt nervøs for at den blir for innviklet.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

hei. lurte på om du har kjøpt den.. siden min lg optimus 2x klikker hele tiden blir så lei tror jeg går tilbake til lkjøp snart har du samme pomblemer med din viss du har kjøpt den....

Endte med at jeg kjøpte den, ja! Jeg er veldig fornøyd, og har ikke hatt noen problemer så langt. Du får sende inn en klage, så de får fikset opp i det, evt. at du får pengene tilbake :)

Lenke til kommentar

hei. lurte på om du har kjøpt den.. siden min lg optimus 2x klikker hele tiden blir så lei tror jeg går tilbake til lkjøp snart har du samme pomblemer med din viss du har kjøpt den....

Endte med at jeg kjøpte den, ja! Jeg er veldig fornøyd, og har ikke hatt noen problemer så langt. Du får sende inn en klage, så de får fikset opp i det, evt. at du får pengene tilbake :)

takk får svar :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...