Bender Rodriguez Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Får en ny MBA i morra, jeg har rundt 80 gigabyte med Apple Lossless musikk på iMac'en. Er det en mulighet for å komprimere dette under trådløs overføring? Er det et program som kan gjøre dette uten å omsortere filene? Jeg tenker 128 eller 256 ACC. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Interessant tanke, men jeg vet dessverre ikke om noe slikt – kan ikke tenke meg at det finnes en noenlunde sømløs variant. Nærmeste en kommer per i dag er såvidt jeg vet on the fly-konverteringen en kan aktivere ved flytting til iPod/iOS-enheter. En tanke: konverter all musikk i et iTunes-bibliotek til AAC (legg dette på en ekstern disk, behold for all del ditt opprinnelige bibliotek underveis), lag så en Smart Playlist som med en rule som henter alt som er Apple Lossless (bruk «Kind» i regelen), slett så alt som havner her. For enkle formål burde dette fungere for førstegangskonvertering, men å vedlikeholde et slikt system over tid høres alt annet enn morsomt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå