Gå til innhold

Den store billigmat-tråden! First Price, Coop X-tra, Euroshopper

Abigor

69 stemmer

1. 1. Hvilken billigmat liker du best?

• First Price
      35
    • Coop X-tra
      13
    • Euroshopper
      3
    • Ingen - liker ikke billigmat
      8
    • Rema1000/Land Lord
      9
    • Andre billigmerker
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette MÅ du forklare! Har Rema et eget billigmerke?

Jeg er usikker på om mat med Coop merket er billig nok til at det går under billig-mat. Hvordan er prisen på Coop i forhold til X-tra, FP og Euroshopper?

REMA har eige billegmerke ja. Heiter "Landlord" i Danmark, og trur det heiter det same i Noreg. Produkta der er, ut frå mi røynsle, anten forbausande gode, samanlikna med prisen (til dømes ein del toalettsaker) eller VELDIG dårlege (til dømes laupskaus på boks, som er "mjøl, (mykje!) vatn og mindreverdige grønnsaker, med kunstig kjøtsmak!)

"Coop" er ikkje "billegmerke". "Coop" er varer og frå samyrkjelaga sine eigne fabrikkar. Coop køyrer tre "husmerke": X-tra, som er "billegare enn noko anna i butikken". Sjølve "Coop", som altså varer produsert ved eigen fabrikk "like gode som det mestseljande merket, men litt billegare". "Smak forskjellen", som er "verkeleg FYRSTEKLASSES vare, betre enn noko anna i butikken - til stiv pris". Ei slik "tredeling" av ulike husmerke er ellers ikkje uvanleg i utlandet, men i Noreg er det vel berre Coop som har dette.

Lenke til kommentar

Vi har Landlord på norske Rema 1000 butikker, men jeg må ha misforstått dersom de andre mente Landlord.

Jeg trodde Landlord var i omtrent samme segment som Eldorado. Jeg mener å huske at Eldorado gikk for et slags billigmerke da de startet, men gikk over til å bli middels priset.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Som nevnt over, dere burde se på hva dere kjøper når det er snakk om for eksempel fiskegrateng. Selv findus sin inneholder latterlig lite fisk!

Seier meg 100 % samd i den saka! GOD fiskegrateng inneheld minst 50 % fisk, og fisken heiter "torsk" eller "hyse". BILLEG fiskegrateng inneheld 10-20 % fiske, og han er stort sett "fiskeråvare" (=oppkverna fiskeavfall) eller "kvitfisk" (=pollock eller kolmule, næringsfattig fisk som båtane får ører pr kilo for - til samanlikning får båtane kring 20 kr pr kg for torsk og kring 15 kr pr kg for hyse, om dei har handsama vara skikkeleg).

Problemet er at sjølv den beste fiskegratengen du finn i ein norsk frysadisk i dag ligg på under 40 % fisk, og slett ikkje rein torsk/hyse. Det er eit resultat av altfor mange nordmenn siste 30 år har gløymt koss god mat skal smaka! Altså: Skal du ha GOD fiskegrateng må du laga han sjølv - og DET er då ikkje vanskeleg. Trekk ein bit av fersk filet av torsk eller hyse (fiskedisken i butikken) nokre minutt (regelen seier eit minutt pr cm fisketjukne der fisken er tjukkast om du skjer fileten sjølv av heil fisk, så sei 4-5 minutt pr cm filettjukne). Torsk er mest smakskraftig, hysa (kolja) rimelegast, og etter mitt eige syn best i ein fiskegrateng. Slå mjølk i ei grytte og rist litt mjøl (2 små matskeier pr dl mjølk i gryta) godt ut i mjølk (helvta av mjølka du slo i gryta). Slå denne "mjølsuppa" i mjølkegryta og kok opp (og pisk godt i gryta, heilt "frå botnen" medan det kokar opp. Så snart ting tjuknar lyfter du gryta av varmen og slår ned. Så skal dette kosa seg 15-20 min på lågaste varme og verta tjukkare, rør rundt med nokre minutt mellom. Ha så i smør (like mange skeier som du hadde av mjølet) og litt tynn fløyte (altså lettmelk/kremfløyte blande 2:1 eller 3:1, etter smak) til sausen vert passe tjukk. Skjær fiskenfileten i mindre bitar, bland med høveleg mykje saus, litt salt/peppar og evt litt kokt makaroni. Dryss med ei-to matskeier finriven ost og ei matskei tørre brødsmular (tid for å gjera reint skjerebrettet :)) blanda. I ovn og steik litt KORTARE enn ein ferdig "pakkegrateng".

Etterpå vil du truleg lura på kvifor du nokon gong har ete fiskegrateng frå frysedisken i ein butikk...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trodde Landlord var i omtrent samme segment som Eldorado. Jeg mener å huske at Eldorado gikk for et slags billigmerke da de startet, men gikk over til å bli middels priset.

Eldorado er eit fabrikkmerke (UNIL sitt, trur eg) nett som Stabburet eller Trøndermat, og du finn det i butikkar over heile Europa. Dette er altså ikkje noko "butikkmerke". Merket vart rekna som billeg i Noreg då det kom, og vert det framleis i mange land. "Problemet" er at det har vore eit jevnt kvalitetsfall på hermetikk som vert selt i norske butikkar siste 30 år, og i takt med det har Eldorado vorte betre og betre (og dyrare og dyrare) samanlikna med det andre, så i dag er det eit middels prisa merke.

Lenke til kommentar

... billigproduktene av kjøtt heter Nordfjord ...

Nordfjord kjem litt i ei annan klasse. Dette er eit slakteri (i nett Nordfjord-området) som Rema i dag eig det meste av og i praksis rår over, for å unngå å verta avhengig av Gilde/Fellesslakteria og Fatland, og for å gje desse priskonkurranse. SÅ dette vert ikkje heilt "kjedemerke", som er produsert av ein leverandør ukjent for forbrukaren. Det vert meir "varer frå ein leverandør me tek alt dei kan produsera frå, så du finn ikkje vara andre stader". Nett slik som med Gran sin brus (og øl?) i Rema-butikkar. Dette er og ein kjend privatleverandør, men produsenten greier ikkje å produsera meir enn til sine eigne utsal (i Sandefjord?) + det REMA har avtale om. Du finn ellers nett det same gjennom fabrikken Røra (syltety og surkål/rødkål) som Coop har og som ligg i Nord-Trøndelag.

Lenke til kommentar

Fremdeles et billigprodukt i den grad at det er billig. Baconet f.eks, som er det billigste baconet man får tak i.

Billegprodukt kan det gjerne vera, det er litt vanskeleg for meg å vurdera i dag. Sidan eg til vanleg kjøper oksefilet til 50-55 kr pr kg, karbeonadedeig til 18-20, svine- og kyllingfilet til under 30, verkeleg gode pølser (med kjøtprosent på 80-90) til 27-28, utbeina svinekam til 22-24 osb, kjennest jo ei vitjing i kjøtavdelinga til ein kvar norsk butikk ut som plyndring.

Mitt poeng var at dette ikkje er noko kjedemerkevare, slik LANDLORD; Euroshopper, X-tra, FirstPrice og liknande er.

Lenke til kommentar

Dette MÅ du forklare! Har Rema et eget billigmerke?

Jeg er usikker på om mat med Coop merket er billig nok til at det går under billig-mat. Hvordan er prisen på Coop i forhold til X-tra, FP og Euroshopper?

REMA har eige billegmerke ja. Heiter "Landlord" i Danmark, og trur det heiter det same i Noreg. Produkta der er, ut frå mi røynsle, anten forbausande gode, samanlikna med prisen (til dømes ein del toalettsaker) eller VELDIG dårlege (til dømes laupskaus på boks, som er "mjøl, (mykje!) vatn og mindreverdige grønnsaker, med kunstig kjøtsmak!)

"Coop" er ikkje "billegmerke". "Coop" er varer og frå samyrkjelaga sine eigne fabrikkar. Coop køyrer tre "husmerke": X-tra, som er "billegare enn noko anna i butikken". Sjølve "Coop", som altså varer produsert ved eigen fabrikk "like gode som det mestseljande merket, men litt billegare". "Smak forskjellen", som er "verkeleg FYRSTEKLASSES vare, betre enn noko anna i butikken - til stiv pris". Ei slik "tredeling" av ulike husmerke er ellers ikkje uvanleg i utlandet, men i Noreg er det vel berre Coop som har dette.

Norgesgruppen har et tilsvarende system. First Price er billigproduktene, Eldorado er "normalt god kvalitet til gjennomsnittlig pris", mens Jacobs utvalgte er produkter til relativt høy pris med en kvalitet som ofte er unik i det norske markedet. Sjekk f.eks. vaniljesaus med ekte vanilje (stiv pris!), mørk sjokolade som banker Freia langt ned i støvlene, nydelig pasta, gode sauser til alle anledninger, førsteklasses pinnekjøtt (jeg spiste det til jul i fjor og var veldig fornøyd), prisvinnende lamme-carré, tørrsaltet bacon ...

Lenke til kommentar

For en måneds tid siden sendte jeg en mail til ICA om hvorfor de ikke hadde Euroshopper Energy Drink i sitt sortiment. Som svar fikk jeg at de takket for innspillet, men at de dessverre ikke hadde fornyet kontrakten med Euroshopper. Det skal forsvinne ut av ICA-hyllene!

EDIT: Selv handler jeg stort sett merkevarer, men enkelte ting kan være godt. Som for eksempel Euroshoppers pizza margherita. Det er den beste frossenpizzaen jeg har smakt. I tillegg kan du ta på eget fyll, hvis du synes margherita er kjedelig. Den koster 13-17 kroner, og er en enkel porsjonspizza.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Pørde Euro shopper nudler, noe av det værste jeg har prøvd, først sier dem at du skal, bruke under 2dl vann, noe som er helt tullete, nudlene brenner seg, så prøvde jeg med 4dl som mr lee, og fikk dem verdige, men de smakte dritt, og måtte gå rett i søpla, virklig ikke verdt å spare 5kr pakka ovenfor mr lee. hadde aldri spist de igjen selv om jeg sparte 10 000kr pakka.

Lenke til kommentar

Hvis det kun var 5 kroners forskjell så var de dyre! MrLee er ekstremt dyrt, så jeg kjøper som regel den typen de selger på Rema1000. Der har de billige nudler som har mye bedre smak enn MrLee. MrLee synes jeg har for svak krydderblanding, og nudlene er så tamme.

Lenke til kommentar

Jaja, som sagt, det er dama som liker den. Jeg personlig må ha hjemmelaget fiskegrateng.

Ellers er billig-baconet på Rema 1000 bra, vant vel også en smakstest en av nettavisene hadde her.

Hva koster den? Er nylig blitt FP frelst etter at jeg begynte å handle mat selv. Noen som har kjøpt noe mat på europris?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...