MasterXXXrated Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Ensom Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Her aner jeg et virkelig vakkert hesteportrett, men desverre blir utsnittet for snevert til at det fungerer i mine øyne. Man ser nesten hele mulen og nesten hele øyet - jeg ville helst sett hele hodet, ihvertfall til litt lengre over øyet, eller evnt et enda snevrere utsnitt med fokus på enten øyepartiet eller mulen. Her dras blikket i to retninger og begge steder virker det noe amputert. Men lyset og fargetonene liker jeg veldig godt og du får frem fine detaljer på hesten. Det virker utbrent i en stripe fremmst på hodet og det tar litt mye fokus, samtidig som det også tilfører en viss dynamikk - ville likevel ha vurdert å dempe dette noe ved å tilføre støy akkurat her og så blure det litt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Vanligvis liker jeg beskjæringer og "harde" utsnitt, men dette ble for mye "Møllers-tran" for meg iallefall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg