Gå til innhold

Hvilket hk skal jeg velge

Anbefalte innlegg

Jeg skal bytte hovedkort men vet ikke hvilket jeg skal velge. :shrug:

Det må støtte Intel og DDR ram.

Jeg vil helst at det skal være ASUS fordi jeg har hørt at det er BRA. :woot:

Penger er ikke et problem så kom med forslag i alle prisklasser.

Det hadde vært fint om nesten alle som leser dette kommer med forslag så jeg og andre som trenger hjelp får mange å velge mellom.

Et spørsmål til slutt.... Kan man bruke shuttle hovedkort i vanlig pc?

Kan dere sjekke litt rundt da fordi jeg er IKKE proff :oops:

:woot: TAKK FOR ALLE SVAR :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke akkurat verdens mest orginale spørsmål men man må nesten spørre,

skal du overklokke?

Har ikke hørt et eneste hovedkort som ingen har klaget på, så hva som gjør akkurat asus best veit jeg ikke (no offense asus fanboys :wink: )

Men jeg kan si at, hvis du skal overklokke langt så har Abits kort kommet bra ut. Har enda ikke sett stort av Asus sine overklokkings egenskaper.

Abit har forsåhvidt et utrolig elendig lydkort! Men husker ikke helt men tror det kun gjaldt mic'en. Har hatt noe knitring på utgangen, men ser ut til at det forsvant sammen med ny bios :)

Anbefaler:

Abit IC7-G

Har IC7 selv, forskjellen som jeg veit om der er 2 ekstra s-ata porter, og Intels Gigabit LAN. Var vel noe med raid og men det husker jeg ikke.

Det skal vistnok være et bug med ram divider og winbond brikker, men folk som overklokker kjøper vel ikke PC3200 ram, da blir det minst 3500 eller 3700, hvis man skal nå nye høyder :wink:

Dette var mine meninger, ikke slå så hardt hvis det var noe noen ikke likte, for vi har alle forskjellige meninger :D

Det kommer nok et par til, men jeg skal la dem snakke for seg selv, for Asus er noe jeg ikke kan så grusomt mye om.

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler Asus P4P800 Deluxe. Forholdsvis billig, meget avansert og yter like bra som P4C800 Deluxe (som jeg har). :wink:

Min neste maskin er under bygging og jeg blir nok å benytte P4P800 Deluxe. Jeg kjenner ikke noe til Abit men skjønner at Abit har også gode kort. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...