Gå til innhold

rc bil

norfear

Anbefalte innlegg

Hei, Mathias her.

Har hatt en hyper 7 over mange år nå, å sliter med at deler heletiden går i stykker...

så jeg tenkte jeg skulle prøve meg på en av disse elektriske bilene....

har noen erfaring med kyosho evt Kyosho DBX VE Brushless Link

vet noen evt hva topp speeden er?

husk at det må ikke være kyosho vis noen andre har noen tips om ande biler er det bare å slenge seg på :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en kyosho gatebil type som går helt greit og tåler litt, dette er en ¨nitrobil¨ som er veldig enkel og grei. Men hvis du skal kjøre mye så gå for elektro, men tror det beste hadde vært om du leser litt på radiostyrt.no f.eks.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har noen erfaring med kyosho evt Kyosho DBX VE Brushless Link

-Mitt svar: Denne så jo faktisk veldig frisk og fristende ut - jeg satt og vurderte om jeg skulle kjøpe den selv, men nå har jeg kjøpt 2 elektro biler på rappen, så får vente litt :p Du kunne eventuelt gått for en Traxxas E-revo 1/10 eller traxxas E-rev VLX(men det er 1/16 scale)De kan du få lett opp i 130 km/t++.

vet noen evt hva topp speeden er?

-Mitt svar: Topp speeden avhenger jo litt av hva som sitter i den, men vil tippe den gjør ca 60km/t orginalt. Og vis du setter i Lipo 2S 25c/35c, så vil nok kanskje topp speeden øke på opp mot 100Km/t - tok jeg i litt mye der eller kan den gå fortere ? Det som er sikkert er at bilen kan sikkert gå godt over 100 km/t om du putter i riktig lipo osv, men er da kanskje viktig og bytte ut speed controller. Jeg er ganske ny på R/C biler så om svaret mitt er 100% riktig, det vet jeg ikke :)

Endret av lagee
Lenke til kommentar

Det står ingenting om at 3s LiPo er noe å ha i denne bilen, så du bør sjekke det opp litt nøye før du evt kjøper. Det som i såfall vil ta kvelden er nok ESC'en eller regulatoren om du vil. Men mer kraft er også mer slitasje og det er heller ikke sikkert at drivverket vil klare altfor mye kraft over lang tid. Men jeg vet lite om denne bilen og gidder heller ikke å sjekke det akkurat nå. Gå bare på Google så finner du nok ut alt du trenger å vite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...