magnus1992 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Nå har aero-effekten i Windows 7 vært borte en god stund. Problemet er at Windows sier at jeg må lukke programmer som bruker speildrivere. Jeg har ennå å finne ut hvilke programmer som hindrer AERO i å fungere. Jeg har prøvd å avinstallere Nvidia drivere og installere nye, men det hjelper ikke stort. Er det noen andre med liknende problem som kan hjelpe meg? Bildene viser hvilke prosesser som kjører. Litt overlapping her.... Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Enkelte programmer for remote desktop fungerer ikke meg Aero etter det jeg har lest. Det kan også være andre programmer som forårsaker dette. Ser at du har en prosess som heter rserver3.exe, og jeg lurer på om den kanskje kan ha noen med saken å gjøre. Du kan også gå inn på enhetsbehandlingen, og se om det dukker opp noe annet under display adapters enn grafikkortet ditt. Er det noe annet der kan du forsøke med å avinstallere det. Lenke til kommentar
Christerm Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg regner med at du har googlet deg både grønn og blå, men poster alikevel denne lenke i håp om at den kan være til hjelp. http://www.mydigitallife.info/how-to-turn-on-and-enable-aero-in-windows-7-enable-aero-peek/ Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Radmin v3 kjører på datamaskinen og er en speildriver, men jeg har en annen maskin som også har Radmin kjørende uten problemer... Hva nå da? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ville forsøkt å avinstallert den, kjørt ytelseindeksen for Windows på nytt og sett om Aero fungerer. Avinstaller alt av mirror drivers.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå