andnet Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny tv, 40-42" til 3500-5000kr Forløbig står det mellom Samsung 40 LED og Sony 40 LCD Er jo så mange tv`er der ute på samme størrelse og til ca. samme pris, så for meg blir det nesten som å kaste terninger. Men jeg ønsker å ha mulighet til å se filmer/musikk fra PC, pluss gå på internett fra TV`en. TV`en vil stå i et annet rom en min stasjonære PC, så kabel mellom PC og TV er ikke en mulighet. Har sett at det nå finnest multimedia-bokser som gir internett-mulighet til TV`en, evnt. kan jeg også skaffe meg en PS3/Wii og bruke den til internett også. Spørsmålet er, en TV i den prisklassen jeg ser på, vil det vere et alternativ med "smart-TV"? Og vil dette fungere til å f.eks streame filmsnutter fra nrk.no/youtube osv osv? Ser at Samsungen har "AllShare", hva kan man oppnå med dette, som andre TV`er ikke kan? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 hvis du tenker på Internett muligheter innebygget i tven så er muligheten svært begrenset enda. Lenke til kommentar
andnet Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 ok, da utelukker jeg det, og går heller for ps3/multimediaboks. takk for svar! noen anbefalinger til 40" mellom 3500-5000kr? lcd eller led, ikke 3d. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå