y0y0y Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) !11111111111||||||||||||||||||||||||||||||||||||| Endret 18. januar 2012 av y0y0y Lenke til kommentar
y0y0y Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Fint vis det hadde gått ann og legge inn ferdig Facebook button. så jeg ser hvor ^^ Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Slik adder du facebook like button: http://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like/ Hvordan du adder en google+ +1 button er mindre kjent siden det er så nytt, men du kan jo prøve vanlig google. Lenke til kommentar
y0y0y Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Slik adder du facebook like button: http://developers.fa...e/plugins/like/ Hvordan du adder en google+ +1 button er mindre kjent siden det er så nytt, men du kan jo prøve vanlig google. Ja. men jeg er ny når det gjelder PHP/HTML Sp jeg lurer på hvor skal jeg sette den på siden i koden? Lenke til kommentar
y0y0y Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Det er en Fane jeg skal ha som jeg f.eks kan plassere sånne buttons i Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Antar at det er en liten CSS bit #header { text-align: left; width: 100%; height: 20px; background-image: url('../Bilde.jpeg'); } Evt farge istedefor background image. Som settes inn øverst i html filen som en div. <div id="header">Innhold i baren.</div> Jeg er ikke akkurat viderekommen i html og css, men noe slikt ville ihvertfall gi lignende utfall Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Aner jeg en ripoff av Artige.no? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Protip: last ned firebug til firefox eller bruk Operas dragonfly til å sjekke opp koden til sider du har elementer du vil kopiere. Klipp og lim, konfigurer etter dine ønsker og les deg deretter opp på spesielle ting som er generert. I dette tilfellet g+ og fb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå