vermund Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Stille sommervann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Motivet og komp er veldig bra. Hvis du ser på historammet, klipper du voldsomt i det mørke området. Da blir det gjengrodd vet du Lenke til kommentar
vermund Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Motivet og komp er veldig bra. Hvis du ser på historammet, klipper du voldsomt i det mørke området. Da blir det gjengrodd vet du Takk for tipset.Ser dette når jeg sjekker historgrammet nå. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Enig med Copola her - og det er han jeg har lært dette med klippinger av Ellers et flott og fargerikt motiv Lenke til kommentar
vermund Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Enig med Copola her - og det er han jeg har lært dette med klippinger av Ellers et flott og fargerikt motiv Takk for kommentaren Du gir meg kansje tips om hvordan jeg skulle unngått dette med klipping da ? Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Ta en titt på http://www.photoshopessentials.com/photo-editing/histogram/ Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Bildet er preget av å være tatt i sterkt sollys. Det er medvirkende årsak til de gjengrodde partiene. Vet ikke om du har gjort noe spesielt i etterbehandlingen, men det er ganske tydelig halo rundt treet. Motivet med speilingen er forøvrig ganske greit. Ville nok prøvd dette motivet på et annet tidspunkt av døgnet, det vil si i den "gyldne timen" som er i tiden etter soloppgang og tiden før solnedgang. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Bildet preges nok noe formye av hardt lys. Fin komp. dog! Lenke til kommentar
vermund Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Bildet er preget av å være tatt i sterkt sollys. Det er medvirkende årsak til de gjengrodde partiene. Vet ikke om du har gjort noe spesielt i etterbehandlingen, men det er ganske tydelig halo rundt treet. Motivet med speilingen er forøvrig ganske greit. Ville nok prøvd dette motivet på et annet tidspunkt av døgnet, det vil si i den "gyldne timen" som er i tiden etter soloppgang og tiden før solnedgang. Det var ganske sterkt sollys ja,men desverre var jeg på gjennomreise så å få tatt dette motivet i et anent lys går nok ikke for meg. Ellers ser jeg også "haloen" rundt treet som nok er resultat av etterbehanlingen. Bildet preges nok noe formye av hardt lys. Fin komp. dog! Enig i det med hardt lys,men syntes motivet var bra så da vi stoppet for en kopp kaffi så måtte jeg bare ta et bilde Endret 17. august 2011 av vermund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg