Treblad Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hvis jeg skal legge til en bakrund på en side jeg mekker, så "begynner" bildet på nytt. Denne (http://home.no/ozznoff/StilSiden.htm) siden er ett godt eksempel. Kan noen av dere hjelper meg med å forhindre at bildet "begynner på nytt" ?[/url] Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Du kan bruke i <body>: style="background-repeat: no-repeat"... Men.. er dette riktig forum for html???? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Du kan bruke i <body>: style="background-repeat: no-repeat"... Men.. er dette riktig forum for html???? Men hvor skal jeg skrive det? Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 muligens i Forum -> Programmering -> Web-design ? ble litt usikker selv! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 muligens i Forum -> Programmering -> Web-design ? ble litt usikker selv! Nei, jeg mente hvor jeg skulle skrive koden du gav meg... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 kan skrive det inne i <head> eller som et eksternt stilark, noe som førøvrig er utrolig kjekt.. Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Er enig at eksterne stilark rocker! , men enklest er: Nåværende body linje: <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" background="design.JPG"> Ny body linje: <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" background="design.JPG" style="background-repeat: no-repeat"> Kjør->notepad Fil->Åpne, velg "alle filer" der det står "tekstdokumenter", eller skriv *.* som filnavn. Deretter bla til html filen din og åpne den. Hvis du ikke finner linjen ovenfor, velg Rediger->søk etter (win98) og skriv inn "<body " uten anførselstegnene! :smile: Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Det enkleste er å gjøre bildet større. (kantene rundt) Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Er enig at eksterne stilark rocker! , men enklest er: Nåværende body linje: <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" background="design.JPG"> Ny body linje: <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" background="design.JPG" style="background-repeat: no-repeat"> Kjør->notepad Fil->Åpne, velg "alle filer" der det står "tekstdokumenter", eller skriv *.* som filnavn. Deretter bla til html filen din og åpne den. Hvis du ikke finner linjen ovenfor, velg Rediger->søk etter (win98) og skriv inn "<body " uten anførselstegnene! :smile: Der ja! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 du kunne jo vurdert å gjøre bakgrunnen om til .gif.. et 1600x1200px stort bilde med bare den svarte streken vil vel ikke ta mer enn et par kb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå